Gå til innhold

Tror dere jeg blir gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går natt hadde jeg ONS med en fyr. Fulle som vi var droppet vi kondomet og han kom inni meg. 

Første dag av forrige mens var 8. juli.

Siste dag av forrige mens 13. juli. 

Hadde i tillegg sex med min faste pulevenn, i edru tilstand dog, uten kondom. Han kom ikke inni meg, men dro seg ut før han kom. 

Jeg vet jeg lett blir gravid. Jeg vet at jeg er ganske fruktbar også, lever et vanlig, sunt liv, med trening og sunn mat. Ikke mye som skjer i livet akkurat nå, har det rolig og stabilt. Sist jeg ble gravid var det etter et one night stand. 

Såå, bør jeg løpe og kjøpe angrepille, eller er det lite vits? Har tatt flere enn jeg burde av de pillene tidligere, og jeg vil helst ikke bruke mer penger på det, så derfor spør jeg her inne. 

Anonymous poster hash: ae84d...c8f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Anonymous poster hash: ae84d...c8f
Skrevet

Det er vel uansett for sent med angrepille nå? 

Anonymous poster hash: ba17e...c8c
Skrevet

Unnskyld at jeg sier det... Men det er vel et utrolig teit spm.! Absolutt ingen kan gi deg noe som er i nærheten av et sikkert svar på dette. Sannsynligheten kan du jo Google selv.

Er du redd for, eller passer det ikke med en graviditet nå så kjøper du selvfølgelig angrepillen igjen. Hjelper vel ikke med at dibdamene sa..... Hvis du sitter med en positiv test om noen uker.

Anonymous poster hash: 6065d...484

Skrevet

Du kan jo prøve med angrepillen

Anonymous poster hash: 63dbf...bd0

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...