Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Noen flere som ser på det? Blir helt målløs.. Hvordan i alle dager kan de få råd til slike flotte kjoler, store hus, store familier og store nye fine biler? Og er det hele bare tull og regisert? (Sånn mer en vanlig..) Anonymous poster hash: 0ee35...a74
Jojo x3 Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Ser på jeg også. Syns det er fascinerende, men trist. De er opplært til å ikke vise medfølelse? Huff. Å så mye krangling. Er det alltid det? Første gang jeg ser det.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Ja, litt trist og. Alle satt jo bare der, ingen som trøstet. Har bare sett det engang før, og da var det krangling og fylla det gikk i. Henger ikke alltid med på hva dramaet handler om eller hvem som er søsken.. Haha.. men for en gjeng pene damer da, selv om de er oppstæsja med masse sølv og glitter.. Anonymous poster hash: 0ee35...a74
Musemora Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Er det mulig? Blir flau her jeg sitter. Stakkars barn som må vokse opp der.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 pene damer ????? Æsj as. Så jævlig stygge de er ALLE sammen, Skikkelig innavl. All den sminken hjelper lite når du er SÅ stygg i ansiktet !!! Anonymous poster hash: 04639...862
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå