Gå til innhold

Tips til slankestart :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er ferien slutt og hverdagen starter på mandag... Kampen mot kiloene starter da... Hva er lurt ved slankestart? Kickstart? Renselseskur? ALLE slanketips tas mot med takk :)

Anonymous poster hash: 6e63d...e70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone? Please :)

Skrevet

Jeg kickatartet med ketolysekuren for 2 år siden. Men så gikk jeg så fort ned at je fortsatte med det:) hehe.

Men du kan også kickstarte med psmf dietten, jeg holdt ut i 6 dager, men veldig effektiv.

Anonymous poster hash: 5e5cb...ca5

Skrevet

Hva går disse to ut på? Eksempel på dagsmeny?

Skrevet

Hva går disse to ut på? Eksempel på dagsmeny?

Psmf :

http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/

Går ut på å spise 2,5 g protein pr kg av målvekten din. Så la oss si at ditt mål er å veie 60 kg da skal du ha 2,5x60= 150 dvs du skal innta 150 gram proteiner pr dag, skal ha lite fett og minimalt med karbohydrater. Kan ikke bruke margaring, olje osv til steking, bruker kun vann. Du kan ikke spise brød, pasta, ris. Kun rent kjøtt, mat med lite eller ingen fett/karbo.

Så da jeg gikk på det spiste jeg kyllingfilet med grønnsaker til frokost!

Middag var fisk med grønnsaker, lunsj var salat med tunfisk og kvelds var rest av middagen.

Ketolysekuren er lavkarbo. Man skal ha maks 15 g karbohydrater i seg om dagen og de skal hovedsakelig komme fra grønnsaker. Man bør unngå å spise mat som har mer enn 5 g karbohydrater pr 100

Gram. Jeg lagde egne brød, ikke særlig gode, men gikk greit med mye pålegg.

En dagsmeny så omtrent slik ut:

Frokost : enten egg og bacon/ omelett/ brød med pålegg

Lunsj: salat med kyllingfilet/tunfisk, omelett, egg og bacon eller lavkarbo brød som jeg lagde selv.

Middag var alt fra strogonoff gryte, fisk, wok, taco (lager egne lefser) pizza( lager egen bunn) forskjellige supper, gryter osv.

Finnes masse gode oppskrifter på nettet.

Kvelds var gjerne egg og bacon, omelett, cottagecheese,rømmegrøt( egen oppskrift) ketolyse vafler med syltetøy, bringebær med kesam.

Fant også masse oppskrifter på kaker, gele, muffins osv:)

Anonymous poster hash: 5e5cb...ca5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...