Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Jeg klarer ikke ta SAMTALEN med mannen min. Skilsmissesamtalen. Han er så innmari lykkelig med sin tilværelse, men jeg vil ut av forholdet. Har skrevet hvorfor før: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144065813-lov-å-gi-opp-håpet-forholdet-skulle-bli-bedre-i-5-år/#entry145531401 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144031725-noe-sa-flaut/ http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144008062-ang-barn-ville-du-klart-a-stole-pa-mannen-igjen-etter-dette-tillitsbruddet/ Så DIB- damer Spark meg i rumpa så jeg ikke utsetter dette mer!! Vi fikk uventede overnattingsgjester den uka jeg var klar- nå har jeg mistet isen i magen. Anonymous poster hash: d71cd...f14
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Si det rett ut: "Du har allerede en mor og jeg er allerede mor til barn. Jeg kan ikke være din mor også. Jeg vil skilles" Anonymous poster hash: 17264...597
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Hadde han ikke vært utro også? Nei nei- ingen utroskap. Hi Anonymous poster hash: d71cd...f14
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Dere er da så gode på pep-talks til vanlig. Ingen flere motiverende tordentaler? Anonymous poster hash: d71cd...f14
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Huff, tragisk... Jeg tenker at alle problemene deres er på grunn av hans Asperger diagnose. Verken mer eller mindre. Han vil nok aldri forandre seg. Anonymous poster hash: c73a5...087
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 (endret) Ikke noe vits i å utsette det. Sett dere ned en kveld etter ungene har sovnet og si at du vil skilles. At du ikke orker å være hushjelpen/moren hans. Du kommer til å få det mye bedre enn han. Barna også vil jeg tro siden de tilogmed spør om når han skal flytte ut. Du klarer deg mye bedre uten han. Kom igjen si det. Få det ut! Lykke til Endret 27. juli 2013 av ღTyrkiskPepperღ
Gjest yrild Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Ikke utsett det, men... Har du tenkt på hvordan dere skal løse det med samvær hvis han er troendes til å sovne midt i ansvaret og ikke kunne ta vare på barna? Det virker som det eneste riktige å gå!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 27. juli 2013 #9 Skrevet 27. juli 2013 At du utsetter dette gir deg hva? Jo: ingenting! Du må jo stille som mamma ovenfor han også, helt til du forteller han det som det er, jo lengre du venter, jo mer går det ut over deg selv, og muligens ungene? Er det virkelig så vanskelig, at du heller vi fortsette livet som hans hushjelp/mamma, enn å fortelle han det som det er? Ta et dypt åndedrett og bus ut med det før du når punktet hvor du ikke klarer å si det, og lever som dette resten av livet.. Det eneste denne samtalen vil føre til, er sannhet, ærlighet og mindre slit for deg i hverdagen.. Er det ikke lokkende nok? Å vite at du bare er en "skilsmisse samtale" unna å kunne slappe litt av i hverdagen?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #10 Skrevet 27. juli 2013 Sender deg all mulig styrke!!!!! FÅ HAM UT!!! Kjipt med diagnoser altså, men dette kan du ikke leve med....! Anonymous poster hash: 6c3b9...b57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå