Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 En dame som er 79? Anonymous poster hash: 82bf5...96e
Serepta Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Så lenge damen er født i 1979, og ikke er 79 år er det ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Hvis damen er 79 år gammel så tenker jeg at mannen kanskje har en fetisj/ er seksuelt tiltrukket av gamle damer, alternativt at han kanskje har et økonomisk motiv for å være sammen med henne. Jeg har vanskelig for å se at en mann på 34-35 skal synes det er greit med et forhold til en dame på nesten 80 år! Jeg vet om et forhold hvor aldersforskjellen var vel 20 år "feil" vei, og de hadde det fint til hun døde nærmere 90 år. Til gjengjeld var hun usedvanlig sporty og ungdommelig av seg, mens han ikke virket noe yngre enn hans egentlige alder, kanskje heller tvert imot. Anonymous poster hash: 80a86...687
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Hadde vel stusset litt, men ikke brydd meg noe særlig. I dagens samfunn er det lite som sjokkerer egentlig. Og hvis de har det bra og er sammen uten at det ligger noen dumme hensikter bak (Økonomi osv) så er det vel bare koselig det. Hvor ofte ser vi vel ikke gamle "grisemenn" som er sammen med spreke 20 åringer? Anonymous poster hash: d2e0a...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå