Spirenummerfire Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Etter tredje svangerskap fikk jeg beskjed i en samtale på sykehuset, at jeg burde hatt blodfortynnende medisin under både andre og tredje svangerskap. De sa også at jeg burde snakke med legen på forhånd hvis vi planla et fjerde svangerskap. Er det noen som har erfaringer med blodfortynnende? Er dette en sjanse vi ikke burde ta, eller går slike svangerskap greit? Hva er egentlig faren?
Spire nr.2 <3 Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Hei! Jeg går på bllodfortynnende nå,mitt 2.svangerskap.Mitt 1.endte i sv.skapsforgift.og hellp.. dosen jeg tar daglig er mindre enn den dosen gravide frarådes å ta,og skal ikke utgjøre noen fare for verken meg eller babyen.Foreløpig går alt helt fint,er kommet nesten halvveis nå..men det er nå det blir "spennende"å se hvordan det går videre.Men det ugjør ingen farr,sålenge man holder seg til sen foreskrevne dosen! Håper det var litt svar..:-)
Gjest Østfold-80 Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Jeg går også på blodfortynnende sammen med crinone. Har gått på dét nå i 14 dager,jeg har ingen bi virkninger og så lille spiren på Ul med flott hjerte aktivitet for noen dager siden. Skal gå på disse frem til uke 12.
Spirenummerfire Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2013 Takk for svar, jenter! Fint at dere ville dele med meg hvordan dere opplever det:) Har nå bestilt samtaletime hos legen min, så vi får snakket om dette før vi tar stilling til en nummer 4 eller ikke. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå