Gå til innhold

Hvordan la håret til babyjente vokse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jo helt villt ut, hun er bare 4 mnd. Tror jeg må klippe henne. Men hvordan får de langt hår uten at det ser rart ut? :P altså, spare med tiden uten at det ser rart ut.

Anonymous poster hash: ca89b...a6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skalla alle mine babyer for å få vekk babyhåret. Blitt mye tykkere og finere etter det.

Skrevet

Åh, det føler jeg er for sent nå :S hun er jo så "stor" :) dessuten skal hun døpes om 4 uker, så da må jeg vente enda lengre.

Skrevet

Jeg har skalla alle mine babyer for å få vekk babyhåret. Blitt mye tykkere og finere etter det.

Hvor gamle var babyene når du gjorde det? Brukte du bare saks og klippet det så kort det gikk?

Anonymous poster hash: f6456...66f

Skrevet

Har vurdert å klippe min og.. men jeg får meg ikke til å gjøre det. Venter litt til. Hun har ekstremt mye hår. Hadde mer hår enn de fleste 3'åringer da hun var 6 mnd:P

Skrevet

Brukte sånn barbermaskin til hår. Tok alt

Skrevet

Har vurdert å klippe min og.. men jeg får meg ikke til å gjøre det. Venter litt til. Hun har ekstremt mye hår. Hadde mer hår enn de fleste 3'åringer da hun var 6 mnd:P

Hva gjør du da? Spenner? Strikk?

Skrevet

Hva gjør du da? Spenner? Strikk?

Strikker. Musefletter eller en stor på toppen. Eller pannebånd. Men strikkene er best. Må uansett gjøre noe ellers har hun hår i annsiktet og i øynene.

Kjøpte en sånn pose med gummistrikker på babymagasinet. De var geniale. Små, men utrolig elastiske, så ikke vondt for baby å ta de på, og de sitter godt. Sliter heller ikke på håret.

Skrevet

Klippet babyhåret av treåringen min nå; det begynte vanskelig å gre i tuppene. Røyk på 5 cm - men hun har allikevel hår som rekker til bukselinningen. Det er ganske tykt. Ser jo jevnere og penere ut nå som det er klippet. Hun ble født med 4 cm hår, og det falt ikke av av seg selv. Brukte strikk i luggen, tynne pannebånd (finnes mange fine, både med og uten pynt) eller spenner (metallklyper med gummi inn mot håret glir ikke utav babyhåret).

Anonymous poster hash: 07e6d...143

Skrevet (endret)

Ville ikke klipt det med mindre det vokser veldig ujevnt. Det som vokser ut da er ikke "babyhår".. Jeg har guttebaby med mye hår, det tugger seg, men ååå, så fin han er <3 Kommer ikke til å klippe han før jeg "må"..

Ps: babyer med hår er jo såååååå søtt da ;)

Endret av Fruen i huset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...