Gå til innhold

Jeg er så lei!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Av mannen som er feit!!!!!! Kan han ikke bare trene som andre?????? Mistet helt lysten!!!!!Er Det rart...????? Nei!!!!!

 

Velger å være anonym bå

 

Anonymous poster hash: 34a7f...50c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninnene mine tror antageligvis at det er jeg som har skrevet dette innlegget. Vet mao akkurat hvordan du har det.

 

Jeg skal legge meg selv i hardtrening, og har ett lite håp om at han etterhvert synes det blir flaut å være fysisk svakere enn meg,..

 

Anonymous poster hash: d9f51...feb

Skrevet

Samboeren min er og innenfor det som er sykelig overvektig, og jeg prøver hele tiden å oppmuntre han til å være fysisk aktiv og spise mindre. Noen ganger blir han sur, andre ganger er det helt ok. Tror det kommer an på dagsformen hans, og hvordan jeg oppmuntrer(som sikkert kommer an på dagsformen min....)

 

Anonymous poster hash: e2710...e35

Skrevet

Jeg elsker mannen min som han er, selv om han ble feit da jeg var gravid. Han er kjekk, men jeg fantaserer om han som han var da vi møttes. Jeg tenner på han, men det hadde vært fint om han holdt seg sunn og frisk.

 

Anonymous poster hash: 8318e...886

Skrevet

Samboeren min er og innenfor det som er sykelig overvektig, og jeg prøver hele tiden å oppmuntre han til å være fysisk aktiv og spise mindre. Noen ganger blir han sur, andre ganger er det helt ok. Tror det kommer an på dagsformen hans, og hvordan jeg oppmuntrer(som sikkert kommer an på dagsformen min....)

 

Anonymous poster hash: e2710...e35

for meg handler det forresten om helsen hans, ikke utseendet hans.

 

Anonymous poster hash: e2710...e35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...