Gå til innhold

Baby spark!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en fantastisk opplevelse! Det ble så mye mer virkelig nå:-D kjenner dere barnet sparke? Jeg er i uke 21 nå :-D

Anonymous poster hash: bebc1...b64

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe, ja det er helt fantastisk. Ihvertfall når de "kosesparker" sånn som din i uke 21 gjør :)

Jeg er veldig snart i uke 37, og det er fremdeles hyggelig å kjenne at hun beveger seg der inne, men det er ikke bare søtt lenger...

Jeg tror hun har bestemt seg for å komme ut på egenhånd, og jobber hardt med å feste hodet nedover, samtidig som hun bruker ribbeina mine som et stativ for fraspark....

Det er ikke så supermorsomt mer da :P

Endret av Modesty Blaise.
Skrevet

Hehe, ja har hørt at man må nyte disse små sparkene:-) fikk jo sjokk første gang han sparket skikkelig, en veldig rar følelse :-) uff, høres så vondt ut med spark i ribbeina.. Hvordan blir det med blæren i uke 37 som du er i nå?:-)

Anonymous poster hash: bebc1...b64

Skrevet

Må vi snakke om dette med blæra? ;)

For å si det sånn, det føles ut som den nå er på samme størrelse som en ert, og jeg er sikker på at den lille bølla inne i magen dytter på den som underholdning.... :P

Men mest av alt så er det koselig altså, det blir bare litt mye innimellom. Og det er jo et godt tegn at hun tydeligvis har blitt sterk inni der, og det virker som hun koser seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...