Gå til innhold

Fy faen, moren min blander seg inn i absolutt alt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kjenner ikke sine grenser... Jeg er singel og dater heller ikke noen for øyeblikket. Ikke gjort det på mange år. Er heller ikke mye ute å fester, er en rolig person. Til tross for dette går jeg på prevensjonsmidler (p-piller). Litt for å styre mensen og litt fordi det er greit å være forberedt hvis jeg bestemmer meg for å ha sex med en jeg møter på byen.

I dag var mamma her og skulle låne noe i toalettmappa mi. Da ser hub p-pillene og spør hvorfor jeg bruker det. Svarer bare at hun ikke skal blande seg inn i alt, men hun gir seg ikke. Begynner å snakke om at det e fare for blodpropp og at jeg ikke bør bruke sånt når jeg ikke trenger det osv. Ber henne igjen om å ikke blande seg inn i alt. Men hun fortsetter med at hun er redd for blodpropp og blabla. Jeg bare går og overfører.

Etterpå sie jeg ikke så mye, fordi jeg er irritert. Da spør hun om jeg er sur og hvorfor det osv.

Ja, jeg vet at hun mener det godt, men noen ting trenger hub ikke å blande seg inn i. Jeg er voksen og styrer selv. Hun vet ingenting om sexlivet mitt. Hun antar at jeg ikke har sex side jeg ikke er i et forhold osv., men det kan hun strengt tatt ikke vite en dritt om. Har da frihelger hvor det kan hende... Men stort sett velger jeg å slappe av da for å hente meg inn

Overreagerer kanskje, men blir så irritert. Hun har virkelig ikke noe me å blande seg inn sånn.

Anonymous poster hash: 1904a...29a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har ikke moren din noe med rett og slett.

Anonymous poster hash: fc10f...8cb

Skrevet

Nei, kjenner jeg blir skikkelig irritert. Hun har ingenting med å blande seg. Men gir seg ikke engang mår jeg sier at hun ikke har noe med det. Huff, blir så frustrert...

Skrevet

Da hun spurte om å låne noe, kunne du enten funnet det selv, eller sagt nei fordi hun bare skal snoke.

Anonymous poster hash: e10ac...31a
Skrevet

Hun er egentlig ingen snoker. Er veldig sikker på at hun har sett p-pillene før, siden de ligger veldig tydelig i toalettmappa, men da har hun sikkert ikke kommentert fordi hun ikke har lånt noe. Nå lånte hun jo noe og var i toalettmappa. Er jo ikke hemmelig.. Problemet er at hun føler at hun har rett til å kommentere og blande seg inn i det.

Skrevet

H

Skrevet

Er enig med begge. Jeg er faktisk redd for blodpropp + at jeg ikke ønsker å forstyrre hormonbalansen. Kondom er mye bedre, spesielt om du ikke har fast partner.

Og jeg har forstyrret hormonene mine i et tidsrom som sammenfaller med årene på p-piller.

Anonymous poster hash: ca05a...1bd

Skrevet

Er enig med begge. Jeg er faktisk redd for blodpropp + at jeg ikke ønsker å forstyrre hormonbalansen. Kondom er mye bedre, spesielt om du ikke har fast partner.

Og jeg har forstyrret hormonene mine i et tidsrom som sammenfaller med årene på p-piller.

Anonymous poster hash: ca05a...1bd

Det er helt greit, men hub har faktisk ikke noe med å mene noe om det. Det er jo mitt valg...

Skrevet

Eg synes det er naturlig at hun sier i fra. Om ikke hun gjør det, hvem kan gjøre det da?

Det er vel ingen som bekymrer seg mer for ens helse enn moren. Og det er jo sant det hun sier.

Anonymous poster hash: e8f11...aa1

Skrevet

P-piller og tilfeldig sex hører ikke sammen... Det bør du forstå.

Anonymous poster hash: c4dc9...b54
Skrevet

P-piller beskytter ikke mot klamydia eller HIV. Ubehandlet klamydia over tid kan gjøre deg steril. Kondom er eneste alternativ om du har one night stands!

Anonymous poster hash: 0dd6a...e65

Skrevet

Vær bare glad det er din egen mor og ikke svigermor.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...