Gå til innhold

Hvordan bo sammen når vi ikke er sammen lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært samboere i 7 år, men nå har vi altså gått fra hverandre intill videre. Mannen vil ikke være sammen med meg før vi har kommet oss til parterapaut og funnet ut om dette er verdt å redde. Han forventer liksom at en tredjepart sakl avgjøre det...

Jeg er også så lei at jeg kjemper ikke imot ham på dette. Men jeg vet ikke hvordan vi skal kunne gå overens nå. Jeg er rasende ut av en annen verden, virkelig. Og vi bor i en bitteliten leilighet. Huff. Hvordan bør jeg gå frem?

Anonymous poster hash: 6b7dd...7a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det prøvde vi og. Jeg holdt ut en uke, da flyttet jeg og vesla inn til min mor. Er umulig å bo sammen syns vi. Forholdet var ikke noe vi kunne redd

Anonymous poster hash: 9d958...015

Skrevet

Jeg er familieterapeut og det er aldri opp til meg å finne ut om forhold kan reddes eller ikke. Å finne ut av det OG være villig til å jobbe for forholdet dersom de ønsker å redde det er noe paret selv må stå for.

Jeg kan stille spørsmål og gi noen metoder, men det er du og mannen din som må gjøre jobben mellom timene og det er dere som skal definere problemet og om dere ønsker å redde forholdet.

Anonymous poster hash: 352a7...bb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...