Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Yngste fikk spysyken i overgår og spydde hele dagen. Ble bedre i går, spiste godt og var aktiv. I dag skulle vi dra avgårde på hyttetur 3 timer herfra og møte noen venner av oss. Nå kom plutselig yngste og sa at hun har fått vondt i magen igjen, og når jeg spør om hun tror hun blir å klare kjøreturen så sier hun nei. Jeg sa til mannen at vi bare må avlyse, men han er fast bestemt på at vi skal dra, om ikke nå så senere i dag. Ville dere dratt? Hun virker forresten i god form, herjer og leker, men når vi spør om hun er bedre i magen så sier hun nei. Anonymous poster hash: 3a524...f98
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Se det litt an. Men viss hun leker og herjer rundt kan hun vell ikkje ha så veldig vondt.? Anonymous poster hash: 14a69...943
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Bare dra. At hele hytteturen blir en smitteorgie med spy og drit over det hele gjør vel ikke noe? Anonymous poster hash: 789d3...727
Gjest Morn du Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Hadde blitt hjemme jeg. Smitte kan man gjøre lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå