skjotta Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Vi kjøpte hus og overtar i midten av august. Etter åresvis med leiligheter, sparing og styring skal vi endelig inn i drømmehuset vårt. 185 kvm med bare herlighet 2 fulle bad, 5 soverom, 2 stuer, masse lagringsplass, diiiiigert kjøkken og praktisk vaskerom med utgang til hagen. .. Det er ikke nytt og fint og fancy, men det er godt bygd og vedlikeholdt (min far var med og bygde det og kjenner de som har eid det siden det var nytt) vi skal fikse litt etterhvert når vi har spart opp til det men jeg bryr meg ikke om at baderomsinnredningen er fra 80 tallet.... det er vårt!!! (Og bankens da...) Gleder meg til å flytte for siste gang.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 For en fantastisk følelse Gratulerer og lykke til i eget hus.
Musemorbr / Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Jeg vet akkurat hvordan det føles. Det er helt overveldende deilig å få sitt eget. Gratulerer!
skjotta Skrevet 27. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2013 Takk takk! Vi har hatt max uflaks med leiligheter/leiet hus de siste årene og har derfor måttet flytte opptil flere ganger. Eldste barnet begynner på skole til høsten, så når nåværende huseier bestemte seg for at han vil bruke huset selv, til tross for at vi "skulle" bo her i 2 år fikk jeg nok. Vi gikk til en annen bank og en uke senere hadde vi kjøpt drømmehuset i den "riktige" skolekretsen med lekeplass, naboer og venner/klassekamerater av ungene i nabolaget. Dette skal bli den beste flyttingen ever!!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Gratulerer å mye, det er så kjekt! Er i akkurat samme situasjon selv! Har akkurat kjøpt oss vårt første hus som vi overtar 1. august!!!! :-) Herlig :-) Anonymous poster hash: b74e6...b80
skjotta Skrevet 27. juli 2013 Forfatter #9 Skrevet 27. juli 2013 Så gøy!!! Ja, det er deilig... vi eide hus i utlandet før, men det landet ble hardt rammet av den økonomiske krisa og vi mistet alt vi hadde spart og måtte likevel selge med tap til slutt. Heldigvis kunne vi flytte til norge, få gode og trygge jobber her og starte om igjen. Det føles bedre denne gangen...
Himmel og hav Skrevet 27. juli 2013 #10 Skrevet 27. juli 2013 Gratulerer! Det er deilig med eget hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå