Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 ved å slanke seg og stramme opp kroppen? Her er det helt sextørke etter fødselen (og var for så vidt også i svangerskapet), siden jeg har fått uberstygg kropp etter fødselen. Er overhode ikke feit, men dvask, utrent (har ikke hatt overskudd på grunn av sykdom og økedager i det siste, samt to store barn på ferie fra barnehage og skole slik at man ikke kan trene mens babyen sover sin halvtimes lur), enkelte deler av kroppen er rett og slett ødelagt slik som magen. Så, noen som jobbet hardt og fått opp sexlysten hos mannen? Noen positive historien som kan gi håp? Anonymous poster hash: afa95...6bc
Gjest meg&mini Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Når jeg går ned i vekt og trener er jeg en mye mer lykkelig person. Jeg orker mer også. Selvtilliten øker. Jeg føler meg finere. Det tenner han på.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Jeg skal ikke ned i vekt mer en 2 til 5 kilo, alt ettersom jeg gidder. Et par kilo holder for MIN velvære. Jeg blir ikke mer lykkelig av å trene siden det trigger min kroniske sykdom og jeg blir dårligere av alle typer trening. Selvtilliten er ikke noe galt med, det er selve kroppen som han synes er frastøtende. HI Anonymous poster hash: afa95...6bc
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Har han sagt det eller er det noe du tror han mener? Hvis han har sagt det er han direkte frastøtende selv og dermed blir det jo null sex uansett. Ellers kan det være mange grunner til perioder med sextørke, kanskje han bare er sliten og lei for tiden. Anonymous poster hash: 0470d...252
Gjest meg&mini Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Jeg skal ikke ned i vekt mer en 2 til 5 kilo, alt ettersom jeg gidder. Et par kilo holder for MIN velvære. Jeg blir ikke mer lykkelig av å trene siden det trigger min kroniske sykdom og jeg blir dårligere av alle typer trening. Selvtilliten er ikke noe galt med, det er selve kroppen som han synes er frastøtende. HI Anonymous poster hash: afa95...6bc For en mann! Jeg synes du skal gjør det som gjør at DU føler deg vel. Nå vet ikke jeg hva slags sykdom du har, men kunne svømming vært noe kanskje?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Jeg har en helt forferdelig kropp etter mine svangerskap, det ser jeg selv, men om mannen min hadde sagt at han syntes jeg var frastøtende og ikke orket å ha sex med meg, så hadde jeg ikke gjort noensinne for å forandre på det. Det er mannen din som er frastøtende, ikke du. Anonymous poster hash: d99a2...300
Gjest Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 Da er det noe annet som ligger til grunn. Eller at han ikke er et orntlig mannfolk som takler at dama hans har gått gravid med hans barn, og at kroppen hennes har forandret seg!!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Jeg skal ikke ned i vekt mer en 2 til 5 kilo, alt ettersom jeg gidder. Et par kilo holder for MIN velvære. Jeg blir ikke mer lykkelig av å trene siden det trigger min kroniske sykdom og jeg blir dårligere av alle typer trening. Selvtilliten er ikke noe galt med, det er selve kroppen som han synes er frastøtende. HI Anonymous poster hash: afa95...6bc For en mann! Jeg synes du skal gjør det som gjør at DU føler deg vel. Nå vet ikke jeg hva slags sykdom du har, men kunne svømming vært noe kanskje? Ja, hadde jeg hatt mulighet til å svømme med barnevogn så hadde jeg gjort det med glede Får ikke barnevakt mer enn 2 ganger i måneden ca, og det er i hvert fall ikke effektivt, så må trene med noe hjemme. Anonymous poster hash: afa95...6bc
Gjest meg&mini Skrevet 27. juli 2013 #9 Skrevet 27. juli 2013 Jeg skal ikke ned i vekt mer en 2 til 5 kilo, alt ettersom jeg gidder. Et par kilo holder for MIN velvære. Jeg blir ikke mer lykkelig av å trene siden det trigger min kroniske sykdom og jeg blir dårligere av alle typer trening. Selvtilliten er ikke noe galt med, det er selve kroppen som han synes er frastøtende. HI Anonymous poster hash: afa95...6bc For en mann!Jeg synes du skal gjør det som gjør at DU føler deg vel. Nå vet ikke jeg hva slags sykdom du har, men kunne svømming vært noe kanskje? Ja, hadde jeg hatt mulighet til å svømme med barnevogn så hadde jeg gjort det med glede Får ikke barnevakt mer enn 2 ganger i måneden ca, og det er i hvert fall ikke effektivt, så må trene med noe hjemme. Anonymous poster hash: afa95...6bc Hehe, ja da blir det verre. Har du prøvd yoga eller pilates da?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #10 Skrevet 27. juli 2013 Jeg skal ikke ned i vekt mer en 2 til 5 kilo, alt ettersom jeg gidder. Et par kilo holder for MIN velvære. Jeg blir ikke mer lykkelig av å trene siden det trigger min kroniske sykdom og jeg blir dårligere av alle typer trening. Selvtilliten er ikke noe galt med, det er selve kroppen som han synes er frastøtende. HI Anonymous poster hash: afa95...6bc For en mann!Jeg synes du skal gjør det som gjør at DU føler deg vel. Nå vet ikke jeg hva slags sykdom du har, men kunne svømming vært noe kanskje? Ja, hadde jeg hatt mulighet til å svømme med barnevogn så hadde jeg gjort det med glede Får ikke barnevakt mer enn 2 ganger i måneden ca, og det er i hvert fall ikke effektivt, så må trene med noe hjemme. Anonymous poster hash: afa95...6bc Hehe, ja da blir det verre. Har du prøvd yoga eller pilates da? Nei, det har jeg ikke prøvd. Skal sjekke på nett Anonymous poster hash: afa95...6bc
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #11 Skrevet 27. juli 2013 Nei du, her inne skal man aldri gjøre noe for mannen. Han må bare godta at du ikke fin, er Jo bare det indre som Teller. Dette mener ikke jeg da, jeg trener litt, kjøper sexy undertøy. Gjør underverk med sexy undertøy Anonymous poster hash: c5325...a4d
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #12 Skrevet 27. juli 2013 Nei du, her inne skal man aldri gjøre noe for mannen. Han må bare godta at du ikke fin, er Jo bare det indre som Teller. Dette mener ikke jeg da, jeg trener litt, kjøper sexy undertøy. Gjør underverk med sexy undertøy Anonymous poster hash: c5325...a4d Ikke her. Kan sprade rundt med sexy undertøy og han enser det ikke. Prøver å hinte klart om sex og han sier "kan ikke vi ta det en annen dag". Glefs. Anonymous poster hash: afa95...6bc
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #13 Skrevet 27. juli 2013 Jeg har vært for tynn, veldig slank og er nå helt normal. Veier vel en 65 kg og er 172 cm høy. Mannen klaget litt da jeg var for tynn, kun om jeg spurte....han synes jeg var bare bein... Han sier ellers ingenting. Han er selv overvektig så har ingenting han skulle sagt:P Anonymous poster hash: a4562...b4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå