Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Er 1,67 og veier 61 kilo. Men kroppen har gjennomgått 3 fødsler og ser ikke ut. Slapp mage som henger og slenger, tjukke legger, dvaske lår. Forstår godt at mannen ikke orker å ha sex. Tips til hvordan forbedre kropp? P.S. Lavkarbo og hardtrening 7 ganger i uka er ikke noe for meg. Anonymous poster hash: 31095...320
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Bukplastikk, hadde skikkelig heng etter tvillingsvangerskap. Deilig å bli kvitt den slappe huden. Anonymous poster hash: ef08d...db0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Det er jo ikke så mye annet enn trening som kan stramme opp kroppen da... Men du trenger jo ikke pumpe jern to timer om dagen, om du er helt utrent vil alle monner dra. Du bør trene et par-tre ganger i uka for å få merkbar effekt. Jeg har hatt ganske god effekt av å trene hjemme med strikk og rokkering, kjøpte en slik treningsstrikk med håndtak i begge ender på sportsbutikken også fulgte det med en dvd med øvelser. Anonymous poster hash: c27b8...e1b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Bukplastikk, hadde skikkelig heng etter tvillingsvangerskap. Deilig å bli kvitt den slappe huden. Anonymous poster hash: ef08d...db0 Det har vi ikke råd til. Har også utsprengt navel (brokk) og delte magemuskler. HI Anonymous poster hash: 31095...320
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Jeg fikk dekket bukplastikk og delte magemuskler, tok det i samme operasjon. Hør med fastlegen din, delte magemuskler kan du ikke få trent bort. Anonymous poster hash: ef08d...db0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Jeg fikk dekket bukplastikk og delte magemuskler, tok det i samme operasjon. Hør med fastlegen din, delte magemuskler kan du ikke få trent bort. Anonymous poster hash: ef08d...db0 Jeg har visst for lite vedheng for å få dekt det offentlig dessverre. Ikke noe særlig fett, kun ikke-elastisk hud. Hele magen har hud som ser ut som noen har tygget på den og spyttet ut igjen. Anonymous poster hash: 31095...320
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 Jeg fikk dekket bukplastikk og delte magemuskler, tok det i samme operasjon. Hør med fastlegen din, delte magemuskler kan du ikke få trent bort. Anonymous poster hash: ef08d...db0 Jeg har visst for lite vedheng for å få dekt det offentlig dessverre. Ikke noe særlig fett, kun ikke-elastisk hud. Hele magen har hud som ser ut som noen har tygget på den og spyttet ut igjen. Anonymous poster hash: 31095...320 Og derfor vil ikke mannen ha sex med deg? Rareste jeg har hørt... Mannen tenner vel på DEG, helheten deg, personligheten, glimtet i øyet, følelsene dere deler, nærheten, og følelsen av å være deg nær? Du er fremdeles slank, men kroppen eldes og svangerskap har satt sine spor, det er sånt en må regne med altså. Mannen din regner vel ikke med å ha kropp som en 17-åring inn i alderdommen selv? Hold deg i form, mosjoner og stram opp litt, ikke la litt slapp magehud gå utover sexlivet da, det spiller jo overhodet ingen rolle. Anonymous poster hash: c27b8...e1b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Jeg fikk dekket bukplastikk og delte magemuskler, tok det i samme operasjon. Hør med fastlegen din, delte magemuskler kan du ikke få trent bort. Anonymous poster hash: ef08d...db0 Jeg har visst for lite vedheng for å få dekt det offentlig dessverre. Ikke noe særlig fett, kun ikke-elastisk hud. Hele magen har hud som ser ut som noen har tygget på den og spyttet ut igjen. Anonymous poster hash: 31095...320 Og derfor vil ikke mannen ha sex med deg? Rareste jeg har hørt... Mannen tenner vel på DEG, helheten deg, personligheten, glimtet i øyet, følelsene dere deler, nærheten, og følelsen av å være deg nær? Du er fremdeles slank, men kroppen eldes og svangerskap har satt sine spor, det er sånt en må regne med altså. Mannen din regner vel ikke med å ha kropp som en 17-åring inn i alderdommen selv? Hold deg i form, mosjoner og stram opp litt, ikke la litt slapp magehud gå utover sexlivet da, det spiller jo overhodet ingen rolle. Anonymous poster hash: c27b8...e1b Det spiller en rolle her dessverre Uansett hvor blid, hyggelig, forførende jeg er mot samboer så orker han ikke ha sex, kroppen ser VELDIG stygg ut dessverre HI Anonymous poster hash: 31095...320
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #9 Skrevet 27. juli 2013 Kan du trene litt hjemme og i det daglige uten å besøke et treningsstudio? Hver gang du går på toalettet så tar du 20 knebøy Gå minst 20 min hver dag Hvis du har 5-10 min ledig tid på kvelden, kan du ta noen situps, pushups og planken Selv om du ikke er fornøyd med kroppen kan det hende du føler deg bedre dersom du setter opp håret litt annerledes, mer sminke, klær som sitter bedre, nybarberte legger, negellakk og litt selvbruning? Kjøp en fin nattkjole som dekker magen og øverste delen av lårene, så kanskje du klarer å føle deg sexy og glemmer problemområdene under akten :-) Anonymous poster hash: 01013...78f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #10 Skrevet 27. juli 2013 Kan du trene litt hjemme og i det daglige uten å besøke et treningsstudio? Hver gang du går på toalettet så tar du 20 knebøy Gå minst 20 min hver dag Hvis du har 5-10 min ledig tid på kvelden, kan du ta noen situps, pushups og planken Selv om du ikke er fornøyd med kroppen kan det hende du føler deg bedre dersom du setter opp håret litt annerledes, mer sminke, klær som sitter bedre, nybarberte legger, negellakk og litt selvbruning? Kjøp en fin nattkjole som dekker magen og øverste delen av lårene, så kanskje du klarer å føle deg sexy og glemmer problemområdene under akten :-) Anonymous poster hash: 01013...78f JEG bryr meg ikke om problemområdene, eller gjorde det ikke før samboer begynte å bry seg med det, nå har jeg ikke selvtillit igjen på grunn av dette. Jeg går og lufter hund hver dag, det med pushups og sånt var lurt! Skal også teste danseprogram på Wii som jeg holdt på med før siste svangerskap, for å kunne gjøre trening morsomt. Jeg bruker allerede greit med sminke, alltid nybarbert på de "riktige" stedene, har neglelakk på hender og føtter osv. Har to sexy nattkjoler og en korsett der magen og sånt ikke synes, likevel så virker ikke dette på samboer. HI Anonymous poster hash: 31095...320
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå