Gå til innhold

Har time hos lege til uken men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke min fastlege men vikar. Har bestilt meg time pga NAV. Jeg skal ha møte i Aug. med min saksbehandler, og da vil jeg ha alle papirene klare. Jeg går til behandling til psykolog som anbefalte meg time hos lege, for de pleier ikke å ha så mye kontakt med NAV, det er først og fremst fastlegen som har det. Men jeg gruer meg litt. Aldri vært hos den legen, det blir min første gang hos vikar. Har hele tiden den følelsen at vikarer kjenner meg ikke som min fastlege gjør. Tenker jeg dumt eller hva mener du? Vet liksom ikke hvordan jeg skal gå fram.

Anonymous poster hash: e63aa...56c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må vente til fastlegen kommer tilbake. NAV ler og forkaster vikarlegers papirer.

Anonymous poster hash: 4f007...bf4

Gjest Antarctica
Skrevet

Det spiller ingen rolle hva legen heter eller om det er fast eller vikar. Gjør det som passer deg best.

Skrevet

Du må vente til fastlegen kommer tilbake. NAV ler og forkaster vikarlegers papirer.Anonymous poster hash: 4f007...bf4

Hvor har du hørt det ? Legen min kommer ikke tilbake før til neste år, og mine Aap utgår i desember.

Skrevet

Fastlegen din har ca 1000 pasienter, så de kjenner jo ikke alle pasienter de heller. En vikarlege vil mest sannsynlig forberede seg godt til et slikt møte (hvis vikaren er ny vil den nok ønske å gjøre en god jobb), og fastlegen din skal jo ha skrevet journal på det som er gjort. Ikke noe å grue for, og NAV bryr seg ikke om det er fastlegen eller vikaren som skriver legeerklæringen/gir informasjon så lenge de har med viktige poeng og er tydelige.

Lykke til!

Anonymous poster hash: a0623...88a
Skrevet

Har legen din ferie når møte er så få byttet time til NAV. Legen min byttet for at det skulle passe for han, ingen som sa noe på det. Han sa ikke så mye men var med meg på møte som støtte. Du må snakke med legen om hvordan dere vil legge frem saken. For arbeidsgiver trenger ikke vite hvorfor tilrettelegging er vanskelig og du trenger bare si du er under behandling å håper på å bli bedre innen da og da.

Skrevet

Har legen din ferie når møte er så få byttet time til NAV. Legen min byttet for at det skulle passe for han, ingen som sa noe på det. Han sa ikke så mye men var med meg på møte som støtte. Du må snakke med legen om hvordan dere vil legge frem saken. For arbeidsgiver trenger ikke vite hvorfor tilrettelegging er vanskelig og du trenger bare si du er under behandling å håper på å bli bedre innen da og da.

Legen min er i mammapermisjon og kommer ikke før til neste år, og jeg har Aap til og med desember. Jeg begynte å gå til psykolog i mars i år, og her om dagen så satte vi frist for når jeg tror at jeg vil føle en bedring eller når jeg vil føle en forandring. Takk for råd. :)

Skrevet

Legen min er i mammapermisjon og kommer ikke før til neste år, og jeg har Aap til og med desember. Jeg begynte å gå til psykolog i mars i år, og her om dagen så satte vi frist for når jeg tror at jeg vil føle en bedring eller når jeg vil føle en forandring. Takk for råd. :)

Ok, da må du ta det med den andre legen. Men det er ikke farlig, bare møt legen å se hvordan det går. NAV er ikke farlige så det går fint ;)

Skrevet

Legen min er i mammapermisjon og kommer ikke før til neste år, og jeg har Aap til og med desember. Jeg begynte å gå til psykolog i mars i år, og her om dagen så satte vi frist for når jeg tror at jeg vil føle en bedring eller når jeg vil føle en forandring. Takk for råd. :)Anonymous poster hash: e63aa...56c

Ok, da må du ta det med den andre legen. Men det er ikke farlig, bare møt legen å se hvordan det går. NAV er ikke farlige så det går fint ;)

Jeg har vært på 2 møter før med NAV, og aldri tatt med lege, jeg skulle ønske at legen min var der, men jeg turde ikke å spørre. Skulle ønske at legen nevner det selv, for selv om NAV ikke er farlig så er jeg så redd, jeg bare er slik. Men takk, skal gjøre så godt jeg kan .

Skrevet

Legen min er i mammapermisjon og kommer ikke før til neste år, og jeg har Aap til og med desember. Jeg begynte å gå til psykolog i mars i år, og her om dagen så satte vi frist for når jeg tror at jeg vil føle en bedring eller når jeg vil føle en forandring. Takk for råd. :)Anonymous poster hash: e63aa...56c

Jeg har vært på 2 møter før med NAV, og aldri tatt med lege, jeg skulle ønske at legen min var der, men jeg turde ikke å spørre. Skulle ønske at legen nevner det selv, for selv om NAV ikke er farlig så er jeg så redd, jeg bare er slik. Men takk, skal gjøre så godt jeg kan .

Spør denne legen kanskje? Jeg syntes det var veldig betryggende å ha han med.

Skrevet

Jeg har vært på 2 møter før med NAV, og aldri tatt med lege, jeg skulle ønske at legen min var der, men jeg turde ikke å spørre. Skulle ønske at legen nevner det selv, for selv om NAV ikke er farlig så er jeg så redd, jeg bare er slik. Men takk, skal gjøre så godt jeg kan .Anonymous poster hash: e63aa...56c

Spør denne legen kanskje? Jeg syntes det var veldig betryggende å ha han med.

Skal jeg bare spørre rett ut? Jeg vet ikke hvilken dato møte blir, bare at det blir i Aug.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...