Gå til innhold

bæremeis, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kikket litt rundt etter bæremeis, og har kommet fram til at alternativene vi står mellom er bergans kids trekking og littlelife voyager s2. Vi er høye begge to, og syntes Bergans sin kansje var litt kort i ryggen, selv om vi justerte, kansje vi justerte den feil? Synes barnet satt best i bergans sin ( 8 mnd gammel baby, sitter selv, og er 11 kg og 80 cm, skikkelig kjempe) Er det noen som har erfaringer med disse to bæremeisene, som kan gi oss råd som kan hjelpe oss med valget?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har bergans kids trekking og er kjempe fornøyd med den- begynte og bruke den når minste var 9 mnd, og han elsker bæremeisen, har sydd på en ekstra hodepute foran og har en liten nakkepute til han, han sovner fort i meisen og han har sovet to timer i den, gikk kjempe fint, han sitter veldig godt i bæremeien. vi er ikke så høye da, mannen er 1,85 så der kan jeg ikke svare på, men tror bæremeisen er beregnet for personer mellom 1,65-190.

Skrevet

vi har bergans kids trekking og er kjempe fornøyd med den- begynte og bruke den når minste var 9 mnd, og han elsker bæremeisen, har sydd på en ekstra hodepute foran og har en liten nakkepute til han, han sovner fort i meisen og han har sovet to timer i den, gikk kjempe fint, han sitter veldig godt i bæremeien. vi er ikke så høye da, mannen er 1,85 så der kan jeg ikke svare på, men tror bæremeisen er beregnet for personer mellom

1,65-190.

Takk foe svar:-) jeg har også lest at den går opp til 190, jeg er "bare" 180, men synes hoftebeltet satt for høyt oppe selv om det var justert helt ned i ryggen. Er det flere plasser man kan justere høyden på hoftebeltet?

Skrevet

Har ikke brukserfaring,kunn selgererfaring av begge to.

Og hadde uten tvil gått for little life!

Anonymous poster hash: ff1a6...e9d

Skrevet

vi har bergans kids trekking og er kjempe fornøyd med den- begynte og bruke den når minste var 9 mnd, og han elsker bæremeisen, har sydd på en ekstra hodepute foran og har en liten nakkepute til han, han sovner fort i meisen og han har sovet to timer i den, gikk kjempe fint, han sitter veldig godt i bæremeien. vi er ikke så høye da, mannen er 1,85 så der kan jeg ikke svare på, men tror bæremeisen er beregnet for personer mellom

1,65-190.

Takk foe svar:-) jeg har også lest at den går opp til 190, jeg er "bare" 180, men synes hoftebeltet satt for høyt oppe selv om det var justert helt ned i ryggen. Er det flere plasser man kan justere høyden på hoftebeltet?

Hm, det var rart, den sitter perfekt på mannen som er 1,85, vi har justert skulderremmene og hoftebelte sitter bra på. Under den polstrede puten, som er festet med borrelås i underkant, ligger en aluminiumsspile med en rød låsespenne. Denne låsespennen kan flyttes oppover eller nedover. For personer mellom 185-190 cm vil låsespennen korrekt være justert helt i toppen på bæresystemet, og tilsvarende helt i bunnen av bæresystemet for personer med høyde 165 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...