Gjest happyfeet<3 Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Vi reiser i slutten av august. Skal ha happy baby leilighet. Er det noen her som har hatt det tidligere og som husker om det inngikk potte? Det står at det gjør det. Og hvordan er det skandinaviske matutvalget på minimarkedet der? Og barnematutvalget? Har de f eks ellas smoothie eller nestle drikki/melkesmoothie? Håper noen som har vært der nylig kan hjelpe meg:) Vi har vært der før for noen år siden men da var ikke dette akkurat i fokus:)
Gjest Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Begynner litt i det små her. 1: Smuthie finnes ikke der nede. Så ta med 2. Barnematen er Semper fra Sverige og gresk. Som i grøter, saft, purè, middagsglass, Libero m.m 3. Har heller ikke drikki / melkesmuthie. 4. Ellers er det greit matvareutvalg i butikken. Knekkebrød, ost, sjokoladepålegg, syltetøy, skinker, frukt, grønnskaker, posesupper, pasta og drikke. Men gidder du å gå lengre i varmen, så finnes dette billigere andre steder. Hansler stort sett alt på Minimarked jeg da HappyBabyleilighet har jeg aldri hatt, men vet at det finnes potter der Når skal du reise? Vi skal også reise i slutten av aug. Hihi
Gjest happyfeet<3 Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Ja da var det sånn ca jeg så for meg:) Takk for svar! Vi reiser i midten av august, tenkte slutten siden vi kommer hjem 23/8:-p Gleder meg, blir deilig:) Selv om det sikkert blir rimelig varmt!
Gjest Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Reiser den 23.aug igjen vi da. Var der i juni også. Kommer nok ned til 35-40 grader
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå