Gå til innhold

Pynte seg i kirka? Bryllup.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke slik at man kan ha mer "vanlige" klær i kirka (men pynta seff) også tar jeg kjolen på festen i kveld? Den er så lite praktisk den kjolen siden jeg ammer..

Anonymous poster hash: 8176b...3f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Anonymous poster hash: 8176b...3f0

Skrevet

Jeg har aldri skiftet mellom kirken og festen....

Skrevet

Det går sikkert ann hvis det er litt tid mellom vielsen og middagen slik at du faktisk rekker det.

Anonymous poster hash: 3f439...555
Skrevet

Hvis det er mest praktisk for deg, så gjør du det. Folk legger nok ikke merke til hva du har på deg i kirken. Er bruden som er fokus.

Anonymous poster hash: 7b88d...365

Skrevet

I bryllup jeg har vært i er det flere som f.eks har hatt bunad i kirken og penkjole på festen, så er det mest praktisk for deg å skifte, så gjør det. Jeg skal gifte meg neste sommer og hadde ikke stussa over det i det hele tatt. :)

Anonymous poster hash: 635b0...26c
Gjest Antarctica
Skrevet

Skal du skifte mellom de to, skal man da ha det fineste i kirka? Bunad er da mer høytidelig enn aftenkjole, slik jeg ser det. (Har bare opplevd at det er de to antrekkene det skiftes mellom)

Skrevet

Slik jeg tolker deg er du kun bedd til kaffen og festen, og da blir det ofte en halv dag mellom kirka og festen. Da synes jeg absolutt det må være greit me litt mindre pyntet i kirken, f.eks en drakt eller en sommerkjole eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...