Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Hvilket sted likte dere best i sommer? Barna er 2,5 og 8. Vi vurderer Hunderfossen. Anonymous poster hash: 14af5...602
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Har bare vært i en park i sommer og det var Polar Zoo. Likte det veldig godt, var heldig med været og kom akkurat til matingen så vi fikk sett både ulv, bjørn, gaupe og de andre dyrene. Fine gårdsdyr og aktiviteter for ungene var det også. Anonymous poster hash: 12212...40f
Saft suse! Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Tror Hunderfossen vil være midt i blinken for den aldersgruppen. Ligger også ved siden av Barnas Gård som var stor suksess her
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Vi stortrives i dyreparken / badelandet. Men vi har ikke vært i andre parker i år, så det er ikke mye å sammenligne med:-) Anonymous poster hash: 58a9a...a9a
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Jeg har vært i Hunderfossen og i dyreparken. Jeg var faktisk litt skuffet over Hunderfossen. Dyreparken er bra. Anonymous poster hash: 3d3fe...673
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Dyreparken er super! pluss for gratis babymat og gode stelleplasser! Mange skryter over mikkelparken og kongeparken. Anonymous poster hash: e7702...9b3
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 Vi var på Tusenfryd, Bjørneparken og Hunderfossen i år. Tusenfryd er lite sjarmerende, og kjekkest for større barn. Bjørneparken var veldig koselig og stilig. Hunderfossen er på er område med mye å tilby for barn. Ungene her storkoste seg, unikt tema og bra for ulike aldere. Minsten kan jo ta seg en tur på Lilleputthammer? Anonymous poster hash: cc0fb...822
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Dyreparken er vi veldig glade i. Ingen barn som er kaptein sabeltann tilhengere, så vi er der for alt annet. Men skal du dit for første gang vil jeg anbefale to dager slik at det ikke blir ett mas og kjas for å rekke det dere vil. Og sure unger som må gå masse for å prøve å få med seg ting. Og legg en liten plan over hva dere har lyst å få med dere, slik at dere blir litt kjent på kartet før dere kommer dit. Da har vi funnet ut at ungene er enklere å ha med også, når vi sammen har funnet ut hvor vi går først og hva som er i nærheten. Stor park med mange ting, så ikke alltid like greit for tolmodigheten til store ellr små. Vi var innom Den lille dyreparken på Bronkelandsheia også i fjor. Det er ett sted vi skal tilbake til. Den er ikke så stor, men vi stortrivdes. En park som det ikke er like mye kjas og mas i. Der er det dyr og ikke masse andre ting som i dyreparken. Anonymous poster hash: 7b3c4...c68
Gjest vinterbrud Skrevet 27. juli 2013 #9 Skrevet 27. juli 2013 Selv kan jeg anbefale dyreparken i Kristiansand som vi er innom en gang hver sommer,og Tusenfryd.Vi har vært en god del begge plassene,og trives veldig godt begge plassene. For den minste vil jeg også anbefale Lilleputthammer,der er det koselig og mye å finne på for de minste. Hvis du har barn som er dyreglade,så vil jeg anbefale Langedrag.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #10 Skrevet 27. juli 2013 Mine barn på 4 og 7 år hadde det supert på Hunderfossen. Ikke for fullt med folk, vi fikk grillet, badeland, passe spennende aktiviteter for ungene. Supert! Anonymous poster hash: 0d12b...36c
Love my kidz Skrevet 27. juli 2013 #11 Skrevet 27. juli 2013 Stemmer også for Hunderfossen, fantastisk og ikke for stor
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #12 Skrevet 27. juli 2013 Namsskogan familiepark:))) Anonymous poster hash: 22d6c...ad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå