Gå til innhold

Hvis en hater en person så innmari,

Anbefalte innlegg

Skrevet

At en ønsker personen alt vondt i denne verden.

Hva kan man gjøre for å ødelegge mest mulig for denne grusomme personen?

Det er ikke utroskap, det er mye mye mye værre ting personen har gjort.

Et forferdelig svik.

( ikke noe straffbart)

Noen tips?

Anonymous poster hash: 5e0f8...2f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du virkelig synke ned på denne personens nivå?

Gjest Antarctica
Skrevet

Skjønner hvordan du har det. Men din beste hevn er å være lykkelig. Å ikke la personen ha noen påvirkning på deg eller ditt liv. Vær lykkelig, om så på ren trass!

Skrevet

Jeg ble utsatt for ett forferdelig svik som også var straffbart. Jeg har gjort det denne personen ikke ønsket. Nemlig å være lykkelig. Denne personen ønsket å ødelegge for meg, men jeg lot ikke det skje. Jeg har vist at jeg ikke lar meg knekke.

Anonymous poster hash: 368c1...dbd

Skrevet

Vil du virkelig synke ned på denne personens nivå?

Nei og ja.

Jeg vil gjøre noe som ødelegger for han. Dette er ingen eks eller et sånnt forhold.

Det er et familiemedlem som har null samvittighet og er så grusom ond at jeg tror jævelen hadde hatt vansker med å forholde seg til han.

Han er en person jeg ønsker død.

(Jeg er ingen 15 åring som ikke får lommepenger. Jeg er voksen, har bra utdannelse og jobb)

Anonymous poster hash: 5e0f8...2f2

Skrevet

Er det overgrep du snakkee om?

Hvis det ikke er strffbart, hvorfor er det så ille at han fortjener å dø da?

Anonymous poster hash: 20a66...074
Skrevet

Jeg hadde det slik ovenfor et familie medlem. Slutten å snakke med h*n, er ikke i familie besøk der h*n her osv. Det værste for h*n er at jeg ikke bryr meg om h*n lengre. De fleste i familien vet hvorfor og forstår meg.

Kanskje det beste du kan gjøre er å ignorere personen? 

Anonymous poster hash: 49762...090
Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Det motsatte av kjærlighet er ikke hat, men likegyldighet :-) ignore ignore ignore... det beste man kan gjøre i slike tilfeller

Skrevet

Ikke la dette påvirke livet ditt, psyken din og energien din.

Lev ditt liv uten denne personen og slipp taket i den negative spiralen du er i, uansett hva du måtte finne på å gjøre er dette hatet mer ødeleggende for deg og din livskvalitet enn det er for den personen du ønsker å være slem mot.

Ikke gjør noe ulovlig mot denne personen pga hevn, det er han/hun ikke verdt!

Anonymous poster hash: 25c49...756
Skrevet

Hat er eigentleg ikkje noko anna enn kunsten å straffe seg sjølv for noko den andre har gjort.

Skal du virkelig gjere noko som svir for den andre, kom deg vidare i livet og slutt å bry deg.

Skrevet

Prøv å ikke la deg irritere så mye over den personen. Bare gi faen, og heller ignorere. Jeg selv har brukt mye unødvendig energi på å hate noen og ønske denne personen døden. Det føles mye bedre å bare gi faen. :P Personen er sikkert ikke verdt din tid og irritasjon uansett.

Skrevet

Er bare å ignorere. Virker mye bedre enn hat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...