mille260 Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 min samboer jobbet i fjor 6 mnd i ett firma. Dette firmaet skylder min samboer 10000 kr i feriepenger. ringt mange ganger. nå har tid sjef sluttet å ta telefonen å svarer ikke på melding. Hvor kan vi henvende oss sånn at han kan få de pengene hans har krav på?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Ring arbeidstilsynet. Min manns gamle jobb skylder ham over 70 000, gått nesten 2 år, kan drite i dem, namsmann, advokat og alt her. Vanskelige greier. Anonymous poster hash: 2090d...097
mamma_til_gutt Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Du må sende et skriftlig krav med en frist. Betaler de ikke kan dere ta det til retten evt.
mille260 Skrevet 27. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2013 Tusen Takk :-). prøvde å ringe igjen i dag tok ikke telefonen. sendte sms ingen svar. .. Kanskje bli litt strengere
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Ringer du for mannen? Anonymous poster hash: 2cdfb...98a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå