Gå til innhold

Syns du Rihanna er pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns hun er så nydelig.

Anonymous poster hash: b779f...010
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja;) hun er pen, d synes jeg også! Sexy er kanskje også et ord jeg ville brukt;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Synes hun er tøff, utseendemessig.

Skrevet

Ja hun er pen!

Anonymous poster hash: bc0ab...672
Skrevet

Sexy ja, men jeg liker henne ikke, for hun virker som hun er altfor klar over hvor pen hun er, på en måte.

Anonymous poster hash: 5e782...778
Skrevet

Nope!

Anonymous poster hash: 935ef...1c4

Skrevet

Tjæ, klart hun har jo pen kropp, lepper og øyne, men er ikke min type. Forstår at andre synes hun er fantastisk, da :-)

Skrevet

Hun er fin, men ingen skjønnhet hvis dere skjønner hva jeg mener :P

Anonymous poster hash: 1b3a0...90c
Skrevet

Absolutt en skjønnhet.

Anonymous poster hash: c856f...32a
Skrevet

På et dødt bilde har hun en viss skjønnhet, men i virkeligheten gjør oppførselen hennes og personligheten hennes henne stygg.

Anonymous poster hash: 0afa6...e02
Skrevet

Veldig søt før, men ikke nå lenger. Så nei ikke så pen.

Anonymous poster hash: f3e54...d4e
Skrevet

Ja. Men et utrolig dårlig forbilde.

Skrevet

Hvis hun ikke hadde vært kjent hadde jeg nok ikke glanet på henne to ganger på gaten akkurat. Men vet jo at mange elsker henne og utseende hennes :)

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 6fb3d...73b

Skrevet

Pen kropp, men ansiktet hennes ser sammentrykt ut, som om noen har prøvd å presse hodet flatt. 

Anonymous poster hash: c5e01...2e5
Skrevet

Ja det synes jeg. Men Beyonce derimot er ikke pen synes jeg, selvom hun har fin kropp ;)

Skrevet

Nei. Hun er vulgær og ekkel.

Anonymous poster hash: 38431...dbc
Skrevet

Jeg skjønner at folk syns hun er flott, men hun blir litt for vulgær for min smak!

Hvorfor må unge ,talentfulle jenter skjule seg bak seksualitet?? Det tar jo alt fokuset vekk fra musikken deres. Frigjorte og i kontroll? Neppe!

Skrevet

Før ja! Men nå? Nei..

Skrevet

Nei. Litt sammentrykt ansikt. Kroppen er ok, ikke fantastisk, hun har for små pupper i forhold til rumpe og lår til å ha fantastisk kropp. Samme med Beyonce, enorm rumpe og små pupper i forhold. Typisk " dame med afrikagener kropp" som seff menn derfra liker , og andre menn og men har hørt flere menn også nevne det om for stor rumpe i forhold til pupper på Beyonce. Ville aldri hatt hennes kropp hehe. Er ikke så glad i store rumper.

Anonymous poster hash: bdc0a...292

Skrevet

Hun er pen, ja, men virker jo klin gærn... Gå på shopping i bare badedrakt for eksempel? Nei, som andre som er pene helt til de åpner munnen, synes jeg hun var pen frem til jeg leste bare litt om hvordan hun oppfører seg. Virker svært selvsentrert, det er usjarmerende synes jeg, og jeg klarer ikke å skille personligheten fra utseendet om jeg skal kommentere om noen er pene.

Anonymous poster hash: f59e2...902
Skrevet (endret)

Vil ikke kalle henne vakker, men hun er farlig sexy :D

Endret av Dataverket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...