Gå til innhold

Sang i bryllup.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til sanger som er fin å gi som musikalsk gave i et bryllup? Har lyst å få en sanger til å synge en sang til min bror og hans kone under maten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett liv för mig med the real group

Skrevet

I'll stand by you - the Pretenders

Skrevet

Tirnanoir, det vackraste jag vet eller kjærlighetsvisa.

Anonymous poster hash: 47b36...954

Skrevet

Sangerinne.no

Anonymous poster hash: bccad...715

Skrevet

Å kunne æ skrive - Lars Bremnes!

Anonymous poster hash: e6b13...2de

Skrevet

Tir'na'noir handler jo om slutten av livet. Synes ikke den passer i et bryllup akkurat...

Anonymous poster hash: d7386...f06

Skrevet

Spørs hvor flink personen er til å synge, men hadde nok droppet norske floskler og andre kleine sanger.

Ville gått for en stødig og pen sang uten for mye dilldall som gir en good feeling heller enn at man risikerer å bli flau..

Anonymous poster hash: 47e8a...af4
Skrevet

You lift me up ble sunget i min fetters bryllup. Litt pompøst for min smak men så at der ble fellt noen tårer rundt i rommet...

Skrevet

Jeg skal synge Darling Pretty i min venninnes bryllup i august, den er ganske fin :-)

Skrevet

Always There med Secret Garden

Anonymous poster hash: 0daa8...b24

Skrevet

Shania Twain - From this moment

Anonymous poster hash: 823a0...ed2

Skrevet

Perfect Day :) Den hadde vi i vårt, fordi vi ville unngå "klisjeer", samt at vi ikk er er superromatniske noen av oss...:It's such a perfect day, I am glad i spent it with You...Passer da fint den :)

Også hadde vi Lift me :) Den som Ane Brun og Sivert Høyem synger..VIktig og høre og lese tekstene på de sanger man skal fremføre i litt større anlednginer synes jeg..Ikke BARE høre etter en nydelig melodig.:SOm f.eks den "tir'na'noir".....Man kan søke på "Lyrics" eller "tekst" og den sang man vil ha, så får man det bedre frem enn BARE lytte til teksten.....

Rosana, "Si tu no estas aqui" er også NYDELIG:..OG kan passe. Men mer som sang FRA brud til brudgom elelr motsatt.Ikke fra gjest til par,- kanskje....

Anonymous poster hash: b7d2a...eed
Skrevet

Ennu doftar kjærlek er en nydelig sang i bryllup! :) Hør den på YouTube, nedMarie Fredriksson fra Roxette.

Skrevet

Noen som har tips til sanger som er fin å gi som musikalsk gave i et bryllup? Har lyst å få en sanger til å synge en sang til min bror og hans kone under maten.

Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt:prøysen

Anonymous poster hash: 1cb76...b65

Skrevet

Du er allt - med Sonja Alden !!nydelig sang!

Anonymous poster hash: 03ff7...234

Skrevet

Datteren min sang "Mysteriet deg" i min venninnes bryllup. Brudeparet hadde et spesielt forhold til den sangen:)

Anonymous poster hash: 8840c...820

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...