Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 All tips mottas med takk Anonymous poster hash: fe688...eed
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 gå deg en tur, det funket på meg når jeg gikk på overtid på et par år siden jeg gikk en tur i 18-tiden, 23:45 gikk vannet Anonymous poster hash: c7621...497
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 gå deg en tur, det funket på meg når jeg gikk på overtid på et par år siden jeg gikk en tur i 18-tiden, 23:45 gikk vannet Anonymous poster hash: c7621...497 Skal man gå tur i høyt tempo eller rolig. Sliter med bekkenløsning Hi Anonymous poster hash: fe688...eed
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Massere med neglen din på huden utenfor den ytre neglfalsvinkel på lilletåen Anonymous poster hash: 6f8f9...d8c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 Gikk selv 9 dager over. Satt desperat ved kjøkkenbordet og googlet tips for å sette i gang. Å massere brystvortene gikk igjen, og dette prøvde jeg. Masserte den ene brystvorta i ca 3 min før jeg kjente at det knøt seg i magen, da stoppet jeg. Da det slapp taket fortsatte jeg å massere i ca 1 min. Dette gjentok jeg kanskje 3 ganger før riene kom av seg selv. Og vips, 3 timer senere kom gutten min i heisen på sykehuset. (Var noe sene med å reise avgårde! Lykke til! Anonymous poster hash: 06a7a...9e2
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #11 Skrevet 26. juli 2013 Ta livet med ro og slapp av. Anonymous poster hash: 1f1ae...7d5
Gjest sussie77 Skrevet 26. juli 2013 #12 Skrevet 26. juli 2013 Masse sterk mat. Ikke at det har fungert på meg, endte kun med halsbrann. Men vet om flere det har fungert for.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #13 Skrevet 27. juli 2013 Slapp av og ikke slit deg ut. Har mest tro på at baby kommer når mor har litt energi på lager lykke til! Anonymous poster hash: be67c...5ec
Ladybugg Skrevet 27. juli 2013 #14 Skrevet 27. juli 2013 Sex fungerte her ;-) men man må være moden for at det skal fungere. Slapp av du trenger all den energien du kan få under en fødsel. Lykke til!!
Ullsokken Skrevet 27. juli 2013 #15 Skrevet 27. juli 2013 Ikke slit deg ut på å prøve å lokke ut baby! Hvil deg, er uansett ikke lenge før du eventuelt blir satt i gang om ikke ting skjer av seg selv, så slapp av og spar energi til fødselen Se jentefilmer, les en bok osv, det får du ikke tid til når baby er ute
Major HotLips Houlihan Skrevet 27. juli 2013 #16 Skrevet 27. juli 2013 Slapp av, ta det med ro og la babyen komme av seg selv. Det er det som funker best Jeg har gått på overtid i alle tre svangerskapene og det er ingen av disse kjerringrådene som funker. For de som mener det har funket på dem så tror babyen hadde kommet uansett om de hadde fulgt rådene eller ikke. Eneste er sex da, om du er moden
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #17 Skrevet 27. juli 2013 gå deg en tur, det funket på meg når jeg gikk på overtid på et par år siden jeg gikk en tur i 18-tiden, 23:45 gikk vannet Anonymous poster hash: c7621...497 Skal man gå tur i høyt tempo eller rolig. Sliter med bekkenløsning Hi Anonymous poster hash: fe688...eed Jeg gikk ikke lange biten, for hadde bekkenløsning og låsninger selv, så det var vondt å gå. Men jeg gikk vel en 500 m tilsammen med litt bratt opp og nedoverbakke til huset. gikk "vanlig" tempo, ikke sakte eller fort. Lykke til, babyen kommer nok uansett når den er klar Anonymous poster hash: c7621...497
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #18 Skrevet 27. juli 2013 ha sex hvor han kommer inni deg, og gå og legg deg etterpå Anonymous poster hash: d7c2f...3c3
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #19 Skrevet 27. juli 2013 Slapp av, ta det med ro og la babyen komme av seg selv. Det er det som funker best Jeg har gått på overtid i alle tre svangerskapene og det er ingen av disse kjerringrådene som funker. For de som mener det har funket på dem så tror babyen hadde kommet uansett om de hadde fulgt rådene eller ikke. Eneste er sex da, om du er moden Ikke helt. Her hjalp lilletå-akupunktur, det er faktisk vitenskapelig bevisst at hjelper på modning Anonymous poster hash: 83612...b69
Major HotLips Houlihan Skrevet 27. juli 2013 #20 Skrevet 27. juli 2013 Slapp av, ta det med ro og la babyen komme av seg selv. Det er det som funker best Jeg har gått på overtid i alle tre svangerskapene og det er ingen av disse kjerringrådene som funker. For de som mener det har funket på dem så tror babyen hadde kommet uansett om de hadde fulgt rådene eller ikke. Eneste er sex da, om du er moden Ikke helt. Her hjalp lilletå-akupunktur, det er faktisk vitenskapelig bevisst at hjelper på modning Anonymous poster hash: 83612...b69 Men da er det jo ikke et kjerringråd da funka forresten ikke på meg. Fikk nåler rett i korsryggen også, som skal være det sterkeste "middelet" uten at det heller virket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå