Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Etter 1 måned med sommer er jeg offisielt drittlei hele driten!!! Hver eneste dag er det over 30 grader i skyggen så man er vaaaarm, hver kveld er det et svare leven å få lagt ungene. Det er for varmt, jeg er tørst, h*n gjorde sånn, jeg må tisse *HYYYL* er mantraen til barna. Når det endelig er levelig ute blir man angripet av 6784 rare krypdyr som på død og liv skal ha blodet ditt og selvfølgelig har du dunket deg i ei bøtte med myggmiddel som av en eller annen grunn lukter som wunderbaum!!! *ARG* Takke meg til -20 og tre meter med snø, man bruker 45 min på å kle på seg for å komme seg ut døra for å måke gårdsplassen og så vil ikke bilen starte, MEN du blir ikke angrepet av blodtørstige krypdyr mens du gjør det!!!! Regner med at jeg er den eneste i hele verden som føler dette akkurat nå, men litt unik må man jo være!!! Anonymous poster hash: 416bb...072
Gjest Lagå Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Jeg elsker det! Hver dag har jeg tatt med jentungen på stranda etter jobb og bada et par timer. Hun stoooooorkoser seg og plages ikke av varmen
Gjest Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Nei nei nei.... se heller for deg 20 minus, nordavind og tom for ved, og vet at du må ut å hogge men du har glemt haskene i bilen som mannen selvsagt har brukt til jobben, fordi hannes bil ikke ville starte pga den j*** kulda Sommer Sol og Strand er tingen, og invister i vifter. Her går viftene for full rulle
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Jeg elsker sommeren!! På stranda, ute med båten, leke i hagen.. Sukk! Måtte det vare lenge! Ingen av barna mine plages i varmen da, legger de senere en vanlig (rundt ni) og har alle vinduene på vidt gap hele dagen. Det aller beste med alt er at de sover mye lenger på morgenen. I dag var vi oppe kl 10 Anonymous poster hash: c3b3d...0a9
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Kan ikke si at jeg gleder meg til vinteren, men jeg gleder meg til regnværsdagene på høsten når man kan sitte inne og kose seg under et pledd med stearinlys, og det eneste udyret er katten som varmer bena. Anonymous poster hash: 20f87...1e1
Himmel og hav Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Vask munnen din! I et land der vinteren varer i 6 mnd, og sommeren de siste åra har bestått av vannrett regn og der man var tynnkledd med bare ei fleecejakke på, så er dette en drøm! Før du vet ordet av det vrenger du grisete regnbukser inn i vaskemaskinen, tørker cherrox over panelovnen og drømmer om hvor lettvint det var da ungene kunne løpe ute i shorts og t-skjorte.
☆☆☆ Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Har hatt ei fineversveke no, og kunne nok hatt det slik lenge før vi hadde gått lei. Seinsommaren er super Likar haust også, særlig med finever..
Gjest FinogFjong Skrevet 26. juli 2013 #9 Skrevet 26. juli 2013 ...huff...det høres ut som du har det fryktelig...
skinnfilla Skrevet 26. juli 2013 #10 Skrevet 26. juli 2013 Å vi har hatt det helt fantastisk! Endelig en skikkelig sommer hvor man får gjort alt ! Utrolig deilig med lange,late sommerdager, med strand, bading, grilling i utallige varianter:) Blide,seige, vakre ungene mine som koser seg i skyggen med viaplay, bader i bassenget, treffer familie:) For min del , kan det godt vare en god stund til Så satser jeg på en skikkelig ruskete høst, langt uti oktober;)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #11 Skrevet 26. juli 2013 Hey!! Jeg hoppet glatt over høsten Holder fortsatt en knapp på vinteren jeg altså. Nå er det "kun" 28 grader her, så det er levelig, men de siste dagene har det vært mellom 34 og 43 grader i SKYGGEN!!! Da er det jo egentlig umulig å gjøre noe som helst, så når det endelig er mulig å gjøre noe så er det på med wunderbau sprayen og fortsatt angriper krypene!! Viftene står på, men de bråker jo som flymotorer, vel kanskje litt overdrevet, men når man er i siget.. Neste år skal jeg satse på Norges ferie, med regn i vinkel i tre måneder i strekk og som ikke det er nok så kommer myggen til å stikke på de mest uante steder når man så vidt kan stikke nesen ut av døra... DET blir bra det!!! Anonymous poster hash: 416bb...072
Saft suse! Skrevet 26. juli 2013 #12 Skrevet 26. juli 2013 Hey!! Jeg hoppet glatt over høsten Holder fortsatt en knapp på vinteren jeg altså. Nå er det "kun" 28 grader her, så det er levelig, men de siste dagene har det vært mellom 34 og 43 grader i SKYGGEN!!! Da er det jo egentlig umulig å gjøre noe som helst, så når det endelig er mulig å gjøre noe så er det på med wunderbau sprayen og fortsatt angriper krypene!! Viftene står på, men de bråker jo som flymotorer, vel kanskje litt overdrevet, men når man er i siget.. Neste år skal jeg satse på Norges ferie, med regn i vinkel i tre måneder i strekk og som ikke det er nok så kommer myggen til å stikke på de mest uante steder når man så vidt kan stikke nesen ut av døra... DET blir bra det!!! Anonymous poster hash: 416bb...072 43 grader i skyggen? :-0 hvor bor du?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #13 Skrevet 26. juli 2013 Elsker sommeren, må den vare leeeenge, og en fin varm og lang høst! DET hadde vært noe det. *drømme* Anonymous poster hash: e2d5b...22f
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #15 Skrevet 26. juli 2013 Kom til nord norge du, da slipper du den pesten av en sol Anonymous poster hash: 5e19d...ca0
smjau Skrevet 27. juli 2013 #16 Skrevet 27. juli 2013 Alt for varmt, og alt for klamt! Gleder meg helt ENORMT til høst og kalde dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå