Gjest Lagå Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Jeg er en person som folk helst ser ned på og skal tråkke på. Sier jeg noe er det helt på trynet og gjør jeg noe er det feil. Hvorfor er det slik at voksne mennesker velger seg ut enkelte å tråkke ned på? Er det for å føle seg bedre? For å få noen til å føle seg verre?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Det er nok fordi de kanskje ikke har det så godt med seg selv og føler seg bedre når de hever seg over andre. Samtidig er det enkelte som veldig ofte havner i offerrollen, de oppfører seg på en sånn måte at de er lette mål. Det er nemlig sånn at man ikke alltid blir behandlet pent selv om man er snill, alltid sier ja og gjør som andre vil. Ofte får man mer respekt om man tør å ta plass, albue seg litt frem og stå opp for seg selv. Anonymous poster hash: 94366...5a7
Gjest Antarctica Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Har opplevd det eksakt motsátt, at de som har en mobber "i magen" eller en mobbende stil i sin væremåte, aller helst plukker seg ut dem som provoserer ved å være sterk, mene noe og ikke unnskylde seg for den plassen man tar. Grunnen er vel at noen blir mindre (inni seg selv) når du blir stor. Og for selv å bli større må de gjøre deg mindre. Ringer det noen bjeller?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Har opplevd det eksakt motsátt, at de som har en mobber "i magen" eller en mobbende stil i sin væremåte, aller helst plukker seg ut dem som provoserer ved å være sterk, mene noe og ikke unnskylde seg for den plassen man tar. Grunnen er vel at noen blir mindre (inni seg selv) når du blir stor. Og for selv å bli større må de gjøre deg mindre. Ringer det noen bjeller? Hææ, det ga jo ingen mening. Skjønte ingenting jeg Anonymous poster hash: 099f0...96a
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Har opplevd det eksakt motsátt, at de som har en mobber "i magen" eller en mobbende stil i sin væremåte, aller helst plukker seg ut dem som provoserer ved å være sterk, mene noe og ikke unnskylde seg for den plassen man tar. Grunnen er vel at noen blir mindre (inni seg selv) når du blir stor. Og for selv å bli større må de gjøre deg mindre. Ringer det noen bjeller?Hææ, det ga jo ingen mening. Skjønte ingenting jeg Anonymous poster hash: 099f0...96a Det er ment som svar til nr 2
Voilà Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Noen tenker vel at eneste veien å komme seg oppover på, er å senke andre. Kjedelig at de ikke innser at de overhode ikke hever seg over dem når de holder på sånn, men.
Gjest meg&mini Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 Fordi de er idioter og gjør dette for at de selv skal føle seg bedre.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Noen gjør det av ubetenksomhet. Noen gjør det for å føle seg bedre selv. Noen ganger er det også offeret som er ekstremt nærtagende og tolker alt i værste mening. Anonymous poster hash: cef3e...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå