Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Jeg ble utsatt for et overgrep for mange år siden. Det har plaget meg mye og jeg har endelig konfrontert han med dette. Jeg angrer på det for nå tenker jeg like mye på det som da det skjedde. Hvordan komme videre uten å bli koko i hodet. Anonymous poster hash: 398d3...93e
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 jeg tenker jo først og fremst at du er tøff som konfronterer, og at det er naturlig at du tenker mye på det som skjedde nå. Sånt bør snakkes ihjel. Har du noen du kan snakke med? evnt en proffesjonell? Det finnes frivillie sentre, lavterskeltilbud i kommunen, fastlege, dps, privat osv.. lykke til og sender en klem. Anonymous poster hash: cbccc...6bd
Gjest MMJ Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Du er jo supertøff som har turt gjøre dette. Kanskje kroppen din nå går helt på høygir, er urolig og kanskje stresset over hele situasjonen. Det å face overgriperen slik må jo være en utrolig stor påkjenning for kroppen din både fysisk og psykisk her i nuet. Kanskje når du "lander" på jorden igjen kanskje da du vil føle at det var verdt det?Men som hun over her, det kan være godt å snakke slikt i hjel med en profesjonell. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå