Gå til innhold

Hvor lenge har dere hatt ferie og hva har dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi 5 uker ferie sammen alle i år og vi har vært ei langhelg på Hunderfossen,ett par dager på hytta og ei uke på sørlandet! Skulle vært på mere tur og men så døde hunden vår + at svigerfar døde for ett par dager siden,så da ble resten av ferien amputert! Men har nå kost oss hjemme ei uke (prøvd å kose oss midt oppi det triste iallefall) og vi har ei uke igjen,får prøve å farte litt og finne på noe med ungene da frem til begravelsen...

Anonymous poster hash: 17c09...80d
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vært hjemme i 3 uker, og ikke gjort noe spennende. Fødte for 3 uker side, og mannen hadde 2 uker permisjon, og nå har han 3 uker ferie. Får gjester en ukes tid, og siste uka skal vi prøve å få til noen dagsturer hit og dit

Kondolerer med hunden og svigerfar

Skrevet

Poden på 4 har 8 uker fri fra pre-school.

Faren tok fri slik at vi kunne ha 10 dager strandferie sammen.

Jeg jobber ikke såmlebge vi er i utlandet, men med gutten hjemme og ingen av hans kompiser i byen føler jeg meg aldeles ikke på ferie. ;-)

Mannen og gutten skal imidlertid på 2 netters guttetur i morgen. Og neste uke reiser jeg alene med gutten for å tilbringe 1 mnd med foreldrene mine. Deretter er det skolestart igjen og mammaen kan senke skuldrene litt. Gleder meg mest til mer voksenkontakt da de fleste er dratt til sine respektive hjemland for sommeren og mannen jobber mye for tiden.

Anonymous poster hash: 05e3c...a1f

Skrevet

Har hatt tre uker hittil, dette er tredje uka. Jeg er i sv.perm og mannen har hatt tre uker perm og skal ha tre uker ferie. Har vært en uke hjemme og på stranda hver dag, digger at vi endelig har hatt fantastisk sommervær noen uker på østlandet. Har vært en uke på hytte i sverige med et vennepar og nå er vi i kristiansand en uke med mine foreldre i leid leilighet. Hjem på søndag og da skal vi pusse opp litt hjemme samt ta en del dagsturer, tusenfryd, badeland, frognerparken etc... Håper sommer været holder noen uker til!!! :)

Kondolerer til deg HI :)

Anonymous poster hash: ec833...1e0

Skrevet

Hatt tre uker, var først på sørlandet hos familien, så en uke i Hellas og deretter kjørt oslo- tromsø- oslo. Fantasisk, aldri vært i Nord Norge før- d var så vakkert!

Gjest Østfold-80
Skrevet

Har hatt 2 uker,og har 2 uker igjen. Vært masse på stranda hjemme,og pusser opp hus. Har hatt en tur til Vilnius også.

Skrevet

8 uker på meg og barna, 3 på mannen. Vært i Danmark, hytta, dyreparken og stranda og på vannet. Hatt mye besøk og ikke noe barnevakt, og hatt en veldig fin sommer så langt. Hadde veldig lyst til å få en natt "fri" til å dra på konsert/festival/show av noe slag, men det har vi ikke fått til. Ellers topp!

Anonymous poster hash: f865e...1ef

Skrevet

Jeg er i perm med baby, men vi har hatt 3 uker i syden, 2 uker hjemme (barn fri fra bhg, mann i jobb) og 1 uke på Sørlandet med dyreparken og kaptein sabeltann show, samt sørlandsbadet.

Anonymous poster hash: caf2b...120

Skrevet

Har bare 1 uke med ferie i år. Har vært to dager på hytta og ellers hjemme i finværet. Jentungen har 4 uker, og har vært å farta rundt med besteforeldre og faren sin :-)

Skrevet

Vi har vært 2 uker på campingvogn ferie, og reise 2 uker til syden i dag  :)  :)

Anonymous poster hash: 9bea2...168

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...