Gå til innhold

Amming , baby 4 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fullammer. Hun har begynt å mase mer etter mat. Spiser hver time :S

Kan økedøgn være maaange døgn?

Er det sånn at de spiser ofte for å fylle magen for natta fortsatt, eller gjelder det mindre babyer?

Anonymous poster hash: 54b3c...6e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg vet i alle fall at økedøgn kan være flere dager på rad, men ellers kan jeg ikke hjelpe deg :( sjekk på ammehjelpen sine sider?

Skrevet

Vi hadde det sånn, hun spiste hver halvtime fra kl 20 og utover og det ble kortere og kortere (10 min) mellom fordi jeg ikke hadde opparbeidet nok melk og det ble fort tomt. Men melka er visstnok feitere på kvelden, så det er for å lagre opp til natta. Men jeg ble så drittlei av å sitte med puppen ute i 4 timer hver kveld at vi begynte å gi bittelitt grøt på kvelden når hun ble 4 mnd. Da fikk jeg endelig litt fred. Fysjom, for en egoistisk mor altså!! Men snakk med HS først...man SKAL jo fullamme til 6 måneder...!! :-P

Skrevet

Vi hadde det sånn, hun spiste hver halvtime fra kl 20 og utover og det ble kortere og kortere (10 min) mellom fordi jeg ikke hadde opparbeidet nok melk og det ble fort tomt. Men melka er visstnok feitere på kvelden, så det er for å lagre opp til natta. Men jeg ble så drittlei av å sitte med puppen ute i 4 timer hver kveld at vi begynte å gi bittelitt grøt på kvelden når hun ble 4 mnd. Da fikk jeg endelig litt fred. Fysjom, for en egoistisk mor altså!! Men snakk med HS først...man SKAL jo fullamme til 6 måneder...!! :-P

Fy faen så ego du er ja ! Hehe.. Vurderer det samme selv. Men venter til neste kontroll på helsestasjonen, er bare noen dager til :)

Skrevet

Mine var også sånn. Fikk beskjed på helsestasjonen om å begynne med fast føde. De var store og sultne og melk mettet ikke nok.

Anonymous poster hash: ae7e0...a0e

Skrevet

Det kan være tenner som klør også. Jeg har fullammet to til seks mnd, og økedøgn kan vare lenge, ja. Men de kan synes det er godt pga vonde tenner også. ;)

Anonymous poster hash: 497dc...fe1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...