Gå til innhold

Sønnen min ble operert i juni...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og dagen før skrev jeg et veldig nervøst innlegg om at jeg hadde lyst til å avlyse hele greia. Grua meg så fryktelig og var livredd for at noe skulle gå galt. Fikk mange fine svar om at gutten min kom til å få et helt nytt liv etter operasjonen. Vel, han satte inn dren i begge ørene, fjerna polypper og mandlene, og har:

- Sluttet å snorke helt. Fra å høre det dure i veggene må vi nå bøye oss heeelt ned til ham for å i det hele tatt høre ham puste når han sover.

- Begynt å spise som en mann! Før var han veldig småspist og spiste bare myke ting. Nå spiser han stort sett hele dagen og har gått opp i vekt.

- Blitt mye bedre i pusten, fått renere språk og fått en helt ny stemme. Hørte på en film fra før operasjonen og ble overrasket over hvor utrolig nasal og utydelig stemme han hadde i forhold til nå. Den var mye mørkere, og når han ikke pratet pustet og peset han veldig. Forskjellen var veldig stor når jeg hørte det nå.

- Ikke vært syk en eneste gang siden operasjonen. Fra å ha feberepisoder med 3-4 ukers mellomrom og hyppige ørebetennelser, har han vært en friskus hele sommeren. :)

- Begynt å holde seg for ørene når det er høye lyder istedetfor å hele tiden be om at vi skrur OPP lyden. 

Operasjonen gikk helt supert, han gråt ikke en eneste gang hverken når han fikk narkose eller under oppvåkning. De første nettene var vonde og han gråt litt, men ellers har det gått helt strålende! Ville bare komme med en liten oppdatering, for jeg er så glad for at det ble gjort og at han har fått det så mye bedre! :D

Anonymous poster hash: 32c5a...a4e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig kjekt! Både for dere foreldre og sønnen deres!

Skrevet

Åå, så bra :) Må være kjempedeilig for dere og ikke minst for gutten din :)

Skrevet

Åh, dette var godt å høre :) Jeg har en ettåring som snart må opereres. Jeg gruer meg veeeldig - men håper det går like bra med han som med gutten din. :)

Anonymous poster hash: 094f5...693

Skrevet

Så flott å høre :)

Husker innlegget.

Slik var det her også, reagerte på alt det samme du beskriver.

Og det har vart, men det har hengt igjen mtp hørsel så det er greit å følge med videre på.

Det kan ta noe tid før den er helt som den skal og det kan ha blitt noe mindre bevegelighet i trommehinnen.

Anonymous poster hash: fc470...124

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...