Gå til innhold

tatoveringer på menn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Not, men merkelig nok har jeg flere ganger blitt betatt av menn med tatoveringer. Det har nok mer med utstrålingen å gjøre, for tatoveringer er ikke noe fint - i mine øyne.

Gjest Østfold-80
Skrevet

Syntes det er litt hot jeg da,er gjerne de jeg titter litt ekstra på feks på stranda.:) jeg er gift assa,se men ikke røre!! Mannen min har 2 stk,har 2 stk selv.

Skrevet

Kommer helt an på mannen.

Skrevet

Stygt og harry.

Anonymous poster hash: df120...c11
Skrevet

Not

Anonymous poster hash: 7a21f...251

Skrevet

Hot :)

Mannen min har ingen.

Anonymous poster hash: 90aa4...457

Skrevet

Hot. Jo mer jo bedre. 

Anonymous poster hash: 87170...f81
Skrevet

Hot - stort sett. Hvis det er bra gjort vel og merke... Har sett mye som ikke er bra... Min samboer har flere stk. Men han er for meg hot uansett - med eller uten tattiser...:)

Skrevet

Hot om de er bra gjort, og om mannen kler dem. 

Men selvfølgelig, motivene må jo også være bra. Vikinger, navnet til eksen, svær logo til et eller annet fotballag eller "mamma" inngravert i et hjerte, så tiltrekker det ikke meg mer enn en binders gjør. 

Har selv fire stk, og flere skal det bli! :)

Skrevet

Synes det er litt sexy jeg ;) hehe. Men liker det generelt og har flere selv :) 

Gjest sussie77
Skrevet

Kan være hot. Men kommer litt an på hvordan. Mannen har og han kler det :)

Skrevet

Jeg syns ikke tatoveringer er er noe hot. Men mannen min har mange, og flere av de er skikkelig stygge. Han tok de tidlig i 20-årene og er nå 40 år. Jeg syns han er hot da, og la egentlig bare merke til tatoveringene helt i starten da vi ble kjent.

Anonymous poster hash: 09390...062

Skrevet

Naboen vår har "Vålerenga"-tatovering på armen :o

Dét hadde for meg vært tidenes deal breaker. Ellers skal det mye til før jeg synes tatoveringer på menn er "hot".

Jeg har verdens minste på ankelen selv som jeg er veldig glad i, men er såå glad for at Kjæresten ikke har noe blekk på kroppen :)

Skrevet

Hot! Mannen min har mange og planlegger å ta flere. Jeg faller som regel bare for menn med tatoveringer.

Anonymous poster hash: 5b9ba...38d

Skrevet

Det kommer jo helt ann på hvordan de ser ut og hva som er tattovert.

Finnes jo utrolig mange stygge tattoveringer, det er absolutt ikke hot.

Smaken forandrer seg med årene. For ti år siden var det jo kjempe populært med tribals på både damer og menn. Nå sitter det en haug og skammer seg fordi de var impulsive og tok tribals over hele armen.

Jeg syns tattoveringer kan være veldig fint, men man burde styre unna disse motetattoveringene.

Min mann har ingen, hadde han tatt ville jeg ikke likt han hverken mer eller mindre.

Skrevet

Jeg kan en sjelden gang synes det er litt hot..men som oftest not. Veldig glad for at hverken mannen eller jeg har noen.

Skrevet

HOT, med unntak av stygge tattiser, men hva som er stygt er jo en smakssak;-) jeg liker ikke gamle slitte sjømannstattiser, store hjerter, navn på x damer etc, heller ikke tatovering i ansiktet, eller flere som ikke passer sammen...

Anonymous poster hash: 8be70...4e4

Skrevet

kommer ann på typen og tatoveringen

Anonymous poster hash: d39c9...840
Skrevet

Seriøst? Deal breaker med tatovering? Da er man vel temmelig overfladisk?

Skrevet

Not. Jeg har vært sammen med en tattoverings fyr og herregud så overfladisk han var. Han trente og bolet, alt handlet om hvor sexy han syntes han var. Så nå har jeg mistet helt smaken på tattoveringer

Anonymous poster hash: 65414...3b2

Skrevet

Spørs helt hva tatoveringen er , hva den står for og hvordan den står til mannen. Har mye å si på motivet og kunstneren som har laget den også.

Synes det er Harry om en mann har en haug med tatoveringer som ikke har noen sammenheng i det hele tatt.

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns veldig sjelden det er fint eller passende. Faren til venninna mi var sjøvann i sin ungdom på 50- og 60-tallet og har "klassiske" sjømannstatoveringer på armene. Der syns jeg faktisk det er OK. På de fleste andre er det enten pretensiøst eller harry, i mitt syn, og det svarte blekket blir ofte bleika til en grim, grønnlig farge. Men så lenge det ikke er på min egen hud er det jo lite å bry seg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...