Gå til innhold

Angrer på medisinsk abort. Er det for sent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok mifegyne og satt 4 cytotec to dager etter. Har såvidt blødd litt. Ingen smerter. Ble presset til en abort og jeg angrer skikkelig. Er det for sent nå? Ingen synlige klumper eller noe har kommet. 2 dager siden jeg satt cytotec.

Anonymous poster hash: f64bf...ff8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med legen din om det. De kan gi deg svaret du trenger. Lykke til.

Anonymous poster hash: 5d513...878

Skrevet

Tok mifegyne og satt 4 cytotec to dager etter. Har såvidt blødd litt. Ingen smerter. Ble presset til en abort og jeg angrer skikkelig. Er det for sent nå? Ingen synlige klumper eller noe har kommet. 2 dager siden jeg satt cytotec.

Anonymous poster hash: f64bf...ff8

Aner ikke. Ring føden og spør!

Anonymous poster hash: d0458...9c7

Skrevet

Det er dessverre for sent

Anonymous poster hash: 563d2...e23

Skrevet

off :(

Sannsynligvis er det for sent/ fosteret er nok dødt når du har fullført ...

Men rart du ikke har blødd mer og hatt smerter...

Ville spurt legen !

det finnes jo de som tar medisinsk abort som er mislykka, kunne jo hende du var en av de få % men det er svært uvanlig... ville ikke hatt forhåpninger om det =/

Anonymous poster hash: 41def...259
Skrevet

Huff.. Det er for sent:( Ei venninne av meg var gjennom dette for noen år siden, hun angra seg dagen etter tablettene var tatt. På sykehuset anbefalte de å fullføre siden hun først hadde tatt de første tablettene. Husk at dette er tabletter som er laget med ett formål: Stoppe en graviditet. Jeg ville fullført aborten viss jeg var deg.. Sjansen er allerede stor for at babyen har tatt skade av det.. Jeg hadde ikke tatt sjansen

Anonymous poster hash: f3b62...5d9
Skrevet

stakkar... husk å snakke med profesjonelle om dette... du trenger å bearbeide det nå når du angrer. det vil gå fint! du blir lykkelig igjen... tro meg... det er en grusom tid nå... men du kommer over det. sender deg stor klem

Anonymous poster hash: 8eec2...05f
Skrevet

Hei ... Jeg føler virkelig for deg i den situasjonen du er nå ... Vanskelig for deg ...

Mifegyn regnes som abortpillen, det er et slags antihormon og ofte dør fosteret når dette inntaes. Cytotec skal gjøre slik at livmorhalsen åpner seg og støter ut graviditetsproduktet.

Jeg har ved et sjeldent tilfelle opplevd at et foster har overlevd inntak av Mifegyn. Ved kirurgiske aborter gies cytotec og som oftest overlever fosteret cytotec om man da ikke har blødd det ut. Cytotec kan i noen tilfeller gi fostermisdannelser.

Du bør få tatt en ultralyd og se hvordan din situasjon er ...

Anonymous poster hash: 85f1a...8d6

Skrevet

Sjekk det så fort som mulig før du gjør noe mer.

Anonymous poster hash: ddde7...dc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...