Gå til innhold

Naboen har fått baby

Anbefalte innlegg

Gjest Lagå
Skrevet

Jeg har en del nyfødttøy som hun skal få ettersom vi har samme kjønn. Hadde planer om å gå bort med klærne i morgen ettersom hun ikke skulle få barnet før i august, men idag kom hun hjem med et lite nøst :)

Når ville dere gått bort med klærne? Vil jo ikke akkurat renne ned døren hennes :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ventet til over helga.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg ville gjort det med det samme, men bare avlevert det på trappa med en god klem :)

Det er jo greit å vite hva man har, så man slipper å kjøpe inn dobbelt.

Kanskje du skulle vært en knupp og vasket de for henne også :)

Skrevet

Ville sendt en sms og bedt henne si ifra når hun er klar for besøk :)

Gjest Lagå
Skrevet

Har ikke telefonnr. hennes, men har jo henne på facebook. Kanskje jeg kan sende en melding der? Jeg har ikke sagt gratulerer til henne enda heller siden jeg ikke har møtt henne med barnet enda. Mannen møtte henne istad så derfor jeg vet at barnet har kommet :)

Skrevet

Har ikke telefonnr. hennes, men har jo henne på facebook. Kanskje jeg kan sende en melding der? Jeg har ikke sagt gratulerer til henne enda heller siden jeg ikke har møtt henne med barnet enda. Mannen møtte henne istad så derfor jeg vet at barnet har kommet :)

Tviler på at hun sjekker facebook med det første

Anonymous poster hash: 147ce...08f

Skrevet

Tviler på at hun sjekker facebook med det første

Anonymous poster hash: 147ce...08f

Er det så unormalt? Nå får jo de fleste beskjeder via facebook like kjapt som sms...

Anonymous poster hash: dc7c6...293

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg var på face rett etterpå jeg. Babyen sov jo bare, og jeg lå i senga ;-)

Ville satt det på trappa, og gitt hu beskjed ;-)

Skrevet

Ville ha sendt en melding og gratulert. Samtidig hørt om hun var interessert i å ta i mot en sekk med babyklær. Er faktisk ikke alle som setter pris på det, selv om tanken er god.

Skrevet

send en melding på face... da vet hun at du har klær og kan selv si en tid det passe :)

Gjest Lagå
Skrevet

Gjorde det nå :)

Så kan hun bestemme selv når hun er klar for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...