Gå til innhold

Sexy hverdagsantrekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg, jeg trenger et sexy hverdagslig antrekk. Jeg er normalvektig, med en normal kropp.

Hva ville DU ha kledd på deg?

Anonymous poster hash: d27f4...739

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Ifølge dib; tights og en 'fin' tunika. I min; pen bluse med et skjørt med fin splitt

Skrevet

Svart skjørt midt på låret med t-skjorte/skjorte eller loose-fit genser. Hverdagskjoler, enten enkle eller maxikjoler. Jeans med skjorte eller en tøff t-skjorte. Er jo såååå mye fint i butikkene nå!

Anonymous poster hash: f03a3...891

Skrevet

Jeg trålet byen to ganger i dag. Finner ingenting :(

Skrevet

Tights og Tunika er forresten uaktuelt.. Hi

Skrevet (endret)

I denne varmen: korte denimshorts og søt topp. Ellers er jeg veldig på dype utringninger om dagen da ...

1) Nurket må ha lett tilgang til pupp.

2) Puppene mine (som i utgangspunktet har brukbar størrelse) nå har nådd astronomiske dimensjoner og er såååå fine :D

Alternativt en fin sommerkjole, søte sko og blomster i håret - er kjolejente de luxe!

Eller løs bluse som glir ned over brune skuldre kombinert med shorts eller et kult skjørt, store smykket og solbriller :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Løs bluse som glir ned over skuldrene hørtes fint ut. Men hvordan får man det til? Hi

Skrevet

Løs bluse som glir ned over skuldrene hørtes fint ut. Men hvordan får man det til? Hi

Nå måtte jeg sjekke i skapet ... hehe ... har bl.a. en fra "Vila" jeg er veldig glad i. Den er litt vid i halsen og glir litt sånn tilfeldig ned på den ene skulderen. Pleier å kombinere den med shorts, kule sandaler og litt store smykker - gjerne i tre, skinn, skjell og liknende. Håret i løs flette.
Skrevet

Nå måtte jeg sjekke i skapet ... hehe ... har bl.a. en fra "Vila" jeg er veldig glad i. Den er litt vid i halsen og glir litt sånn tilfeldig ned på den ene skulderen. Pleier å kombinere den med shorts, kule sandaler og litt store smykker - gjerne i tre, skinn, skjell og liknende. Håret i løs flette.
Skrevet

Høres veldig fint ut, men jeg har ikke noe sånt.. :/

Skrevet

Ikke noe er så sexy som selvtillit, baby! 

Skrevet

Tights og Tunika er forresten uaktuelt.. Hi

Hi hi det som er sååå tøft ;-)

Anonymous poster hash: 71b65...5b5

Skrevet

Ikke noe er så sexy som selvtillit, baby!

Jeg har ganske ok selvtillit. Jeg mangler bare noe å ha på meg ;)

Skrevet

Da må du ut og shoppe :D

Det er sååå mye fint i butikkene nå, da. Jeg var en sving innom "storsenteret" i går - såååå mye lekkert!!

Skrevet

Vil du bli med meg på shopping?

Akk.. Jeg trenger virkelig hjelp med garderoben!

Skrevet

Hvor ser dere alle disse lekre klærne nå om dagen? Jeg ser bare stygge klær.. Mulig jeg er litt sær men :P

Skrevet

Midnatt.no 

Retrokjoler og skjørt. :)

Pencilskjørt og kjoler er dessuten pent. Samt en lekker, tettsittende jeans.

Anonymous poster hash: 262c4...a39
Skrevet

Pencil skirt er flott synes jeg! Men kanskje ikke noe til hverdags? Ellers så har du 50-talls insp. kjoler til rett over knærne, med et nydelig blusesnitt over brystet hvor du kan kneppe opp til der du føler deg bra. Mulig jeg er prippen men, jeg selv som voksen kvinne foretrekker at skjørt og kjoler ikke er kortere en rett over knærne.

Ellers er "plane Jane" - stilen veldig inn i år, med loose fit, store skjorter og gensere hvor du bretter opp ermene, under kan det passe med stramme shorts. En trang maxikjole, ensfarget og stroppeløs er også veldig sexy. Så en ung kvinne i dag på bussen. Nydelige burgunderfargen på maxikjolen komplimenterte hennes sorte hud, perfekt! Kjolen var stroppeløs og fremhevet skuldre, krage og ermer. På samme måte bør du finne klær, fremhev det du liker ved deg selv og finn farger som passer til din hudtone.

Skrevet

Problemet er bare at jeg ikke helt hva som kler meg. Jeg er håpløs!

Skrevet

Problemet er bare at jeg ikke helt hva som kler meg. Jeg er håpløs!

Si litt om deg selv da? Hva for hudtone du har, hårfarge og øyenfarge. Lange ben, korte ben osv?

Skrevet

Takk for tips, men det er for likt det jeg alltid bruker.

Typisk meg er en jeans med en enkel bluse, eller et vanlig knelangt skjørt, med topp/bluse.

Jeg trenger noe som fremhever kroppen litt mer. Sexy, uten å være tacky. Hi

Skrevet

Jeg er 160 høy/lav. Veier 58 kg. Laangt bølgete mørkebrunt hår, brune øyne.

Fornøyd med pupper og rumpe. Leggene mine er også ok.

Magen er helt normal. Det jeg er mest misfornøyd med er vel overarmene. Hi

Skrevet

Jeg er ganske gyllen i huden. Har fått høre at jeg kler mørkeblått, grønt og rødt veldig godt. Har til vanlig en normal, klassisk klesstil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...