Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Ja,overskrifta sier seg nesten selv. Jeg er gravid,har fått magesår og er dårlig. Er det kjipt av meg å holde meg hjemme fra bryllup? Er litt skeptisk med tanke på mat man får i bryllup også. Men vet ikke,er usikker. Neste helg det er snakk om. Anonymous poster hash: 3ac4a...f5e
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Du kjenner best selv om det er lurt å holde seg hjemme.. Det går jo også å dra hjem tidligere? Hvilken relasjon har du til brudeparet da? Anonymous poster hash: f1c37...cb9
Musemorbr / Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Meld fra snarest hvis du ikke drar. Bordplassering er litt av et pusslespill og tomme plasser er virkelig irriterende. Så vær snill med en sansynligvis stressa brud og si fra så snart du kan.
DaTuMa Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Kan du ikke snakke med de som skal gifte seg da? Spørre hva slags type mat det skal være feks hvis det er relevant. Du må jo hellet ikke være der hele natten. Forklar at du er dårlig og ikke orker å være så lenge
Monajenten Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Meld fra snarest hvis du ikke drar. Bordplassering er litt av et pusslespill og tomme plasser er virkelig irriterende. Så vær snill med en sansynligvis stressa brud og si fra så snart du kan. Enig her. Det var et par-tre stykker som ikke kom i vårt bryllup og vi fikk aldri beskjed. Visste det ikke før vi satt med bordet og flere stoler var tomme. Det var kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå