Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Idag er det akkurat 1 uke til jeg skal ha mensen, og jeg startet å blø litt idag tidlig. Lyse rosa/rød og veldig lite egentlig, men blør fortsatt litt! Er litt kvalm og uvell, luktesansen er bittelitt bedre (luktet fisen til samboer med en gang og vi sitter i hver vår ende av sofaen ) og har litt murringer innimellom. Er det noe jeg innbiller meg eller er vi gravid igjen :S Er vi gravide så er vi rundt 3 uker på vei nå. Har ei jente på straks 9 mnd fra før og vi hadde jo planlagt å bli gravide om et par mnd. Mannen er lærling og skal ta fagbrevet til våren så det passer bedre å bli gravide i vinter og ikke nå. Hvis vi er gravide vil babyen komme til midt i oppkjøringen til fagbrevet, han er uten fast jobb og dårlig inntekt! Det passer veldig dårlig nå, men vi vil jo ikke ta abort hvis dette er tilfelle heller! Nr 1 var heller ikke planlagt men da gikk vi på prevansjon(p-piller) og nå bruker vi kondomer. Sjekket på nettet og det sto at det var mest sannsynlig for tidlig å sjekke med en test.. Tror dere at vi har blitt gravide igjen? Beklager et rotete innlegg! Anonymous poster hash: 034f6...aa7
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Ikke ta sorgene på forskudd! Vent en uke og ta en test, her inne kan ingen gi deg svar på om du er gravid. Anonymous poster hash: 01412...6ed
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Slapp nå av to hakk. Det kan være, og det kan ikke være.. Vent og se om mensen kommer først, om ikke så tar du en test. Du får "sikrest" resultat av å vente på mensen og se om den kommer først. Anonymous poster hash: 14f6b...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå