Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Mannen er dratt for å møte en kompis og jeg skal sette meg på verandaen med en iskald Corona og kose meg med den nye hm katalogen som lå i postkassa Hva er planene deres for kvelden? God Helg alle sammen
Poteto Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Mannen er dratt for å møte en kompis og jeg skal sette meg på verandaen med en iskald Corona og kose meg med den nye hm katalogen som lå i postkassa Hva er planene deres for kvelden? God Helg alle sammen Hærligt her blir da bursdagsfeiring for ei venninne ilag med klubbjentene kos deg å ha ein god kveld
Mammaaaaaa Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Mannen er dratt for å møte en kompis og jeg skal sette meg på verandaen med en iskald Corona og kose meg med den nye hm katalogen som lå i postkassa Hva er planene deres for kvelden? God Helg alle sammen Har du fått hm katalogen?? Venta på den i over ei uke! Jeg skal også sitte på terrassen og ta meg en øl! Skal bare legge ungene først!:-) Gpd helg!
Gjest Østfold-80 Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Her blir det kun hvile med en film i kveld med mannen min når snuppelura våres legger seg. Mulig også litt sjokolade. denne graviditeten gjør meg sååå sliten!!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Mini er i feriemodus og sover sånn ca 22/23-10 pt, så nå når pappaen jobber kveld skal vi kose oss med tegnefilm, lek og nybakt banankake. Koselig det og - i hvert fall imorgen tidlig når jeg kan sove lenge! Anonymous poster hash: e2fd1...f42
Ooops I did it AGAIN Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Oi... Må få ungene i seng! Har vært så opptatt med å lage tapas til mannen kommer hjem, og de har sett film;) Så blir det tapas og spansk rødvin når han kommer fra jobb :-) God helg!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Dibber mens 3-åringen ser Peter Pan. Fortsatt i feruemodus med sene kvelder Anonymous poster hash: d1090...dd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå