Gå til innhold

Nå er begge ungene i seng :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er dratt for å møte en kompis og jeg skal sette meg på verandaen med en iskald Corona og kose meg med den nye hm katalogen som lå i postkassa :)

Hva er planene deres for kvelden?

God Helg alle sammen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen er dratt for å møte en kompis og jeg skal sette meg på verandaen med en iskald Corona og kose meg med den nye hm katalogen som lå i postkassa :)

Hærligt ;) her blir da bursdagsfeiring for ei venninne ilag med klubbjentene :) kos deg å ha ein god kveld :)
Skrevet

:o Har du fått hm katalogen?? Venta på den i over ei uke!

Jeg skal også sitte på terrassen og ta meg en øl!:) Skal bare legge ungene først!:-) Gpd helg!

Gjest Østfold-80
Skrevet

Her blir det kun hvile med en film i kveld med mannen min når snuppelura våres legger seg. Mulig også litt sjokolade.;) denne graviditeten gjør meg sååå sliten!!

Skrevet

Mini er i feriemodus og sover sånn ca 22/23-10 pt, så nå når pappaen jobber kveld skal vi kose oss med tegnefilm, lek og nybakt banankake. Koselig det og - i hvert fall imorgen tidlig når jeg kan sove lenge!

Anonymous poster hash: e2fd1...f42
Skrevet

Oi... Må få ungene i seng!

Har vært så opptatt med å lage tapas til mannen kommer hjem, og de har sett film;)

Så blir det tapas og spansk rødvin når han kommer fra jobb :-)

God helg!

Skrevet

Dibber mens 3-åringen ser Peter Pan. Fortsatt i feruemodus med sene kvelder ;)

Anonymous poster hash: d1090...dd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...