Gå til innhold

hvorfor ble innlegget om barn med bikinitopp slettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk med meg at det var noen som ikke klarte å diskutere med høflig tone, men irriterende at det ble slettet.

Og fryktelig irriterende at noen gjøker måtte ødelegge en tråd som jeg trodde kunne bli litt opplysende..

Anonymous poster hash: 7a991...9ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at den ble slettet. Tok jo helt av.

Skrevet

Ja, det tok virkelig helt av mot slutten der :P

Tror det var like greit at den ble slettet........

Skrevet

Fikk ikke med meg alt skjønner jeg. Fikk med meg en del usaklig ja:( Synd:( Men veldig greit at det ble slettet hvis det ble for vilt!

Hi

Anonymous poster hash: 7a991...9ff

Skrevet

Jeg rapportere den når utvekslingen gikk i vranglås mellom noen brukere. Temaet var i utgangspunktet interessant, og jeg syntes en del brukere fikk frem interessante poeng, men til slutt ble det bare ufint og pinlig. Den siste siden eller så med innlegg inneholdte ingenting av interesse for de som ikke var involvert i krangelen.

Anonymous poster hash: c903b...10e

Skrevet

Er så typisk her inne at folk ødelegger tråder med krangling og drittkasting. Lurer noen ganger på hvor gamle noen av de som er her inne er

Anonymous poster hash: c6a42...878
Skrevet

Skjønner ikke at mod.ikke kan gå gjennom trådene og slette enkeltinnlegg. Det blir visst for mye jobb så da sletter de heller alt, hver gang. Irriterende! !!

Anonymous poster hash: 89239...075

Skrevet

Er så typisk her inne at folk ødelegger tråder med krangling og drittkasting. Lurer noen ganger på hvor gamle noen av de som er her inne er Anonymous poster hash: c6a42...878

Tja...de av oss som følger med på en tråd fordi vi synes temaet er relevant stiller gjerne spørsmål ved alderen til brukere som driver med drittkasting i offentlighet. Jeg synes det er synd at man sletter en hel tråd fordi det er usaklige utvekslinger, men om man virkelig har lyst til å fortsette krangelen, kunne det vært en idé å ta det utenfor offentlige diskusjonstråder. F.eks. i egen tråd.

Jeg krangler ikke høylytt på offentlige steder, jeg tar det i privaten, det gjelder ikke minst nettkrangling siden det er flere brukere som ikke har bedt om å bli involvert i krangelen.

Skrevet

Merker jeg ble utrolig nysgjerrig nå ;)

Har ikke lest tråden

Skrevet

Har ikke lest tråden

Hehe, jeg også :) hvordan kan man krangle om barn i bikini liksom? Er vel ingen som syns det er nødvendig vel.

Anonymous poster hash: f377c...019

Skrevet

Har ikke lest tråden

Hehe, jeg også :) hvordan kan man krangle om barn i bikini liksom? Er vel ingen som syns det er nødvendig vel.

Anonymous poster hash: f377c...019

:D  En ting er at man er uenig om man syns det er fint med to-det bikini på små barn eller ikke, men en så stor krangel at man må slette hele tråden er helt utrolig  :rolleyes:

Skrevet

Har ikke lest tråden

Hehe, jeg også :) hvordan kan man krangle om barn i bikini liksom? Er vel ingen som syns det er nødvendig vel.Anonymous poster hash: f377c...019

:D  En ting er at man er uenig om man syns det er fint med to-det bikini på små barn eller ikke, men en så stor krangel at man må slette hele tråden er helt utrolig  :rolleyes:

Jeg fulgte med, og tro meg, det er overraskende hvor fort en diskusjon kan føre til uenighet, som deretter utvikler seg til full krangling og personinngrep. På noen sider gikk vi fra "2-delt er fint/ikke fint" til "du er en idiot som ikke skjønner noen verdens ting om seksualisering og pedofili".

Skulle gjerne sett noe lignende i en restaurant eller på flyet...attpåtil med noen man aldri har snakket med før...

Skrevet

Har ikke lest tråden

Hehe, jeg også :) hvordan kan man krangle om barn i bikini liksom? Er vel ingen som syns det er nødvendig vel.Anonymous poster hash: f377c...019

Jeg fulgte med, og tro meg, det er overraskende hvor fort en diskusjon kan føre til uenighet, som deretter utvikler seg til full krangling og personinngrep. På noen sider gikk vi fra "2-delt er fint/ikke fint" til "du er en idiot som ikke skjønner noen verdens ting om seksualisering og pedofili".

Skulle gjerne sett noe lignende i en restaurant eller på flyet...attpåtil med noen man aldri har snakket med før...

haha såpass ja

Ja ja har nå vært her en del år nå, så kommer egentlig ikke som noen overraskelse ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...