Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Har en liten gutt om snart blir ett år og aner ikke hva vi skal kjøpe til han, han har en eldre bror som han har arvet mye leker og klær fra så føler han liksom har "alt" Noen tips? :-) Anonymous poster hash: d9317...81e
Kanelbolla Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Jeg slenger meg på har ei jente som blir 1 tidlig i november og står fast på hva vi kan ønske henne. Stor familie og maset om ønsker har startet. Vet om mye til hun blir 2-3, men 1 år er en vanskelig alder å finne på ting til.
Mamman til Dutte venter #2 Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Husker bare at vi kjøpte sånn leketelt til ettåringen vår. Stor suksess.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Gåbil (IKKE gåSTOL) Anonymous poster hash: 29dbf...653
Kanelbolla Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Gåbil har hun alt, men ett lite telt tror jeg at jeg setter på listen Tror også den første dukken kommer på listen og. Hva med praktiske ting da damer? Må ha det på lista mi og da oldeforeldre helst vil gi det. Barnehageting trenger hun inne for hun skal ikke i barnehage. Parkdress og eller regntøy til våren? Er helt grønn på hva 1 åringer trenger
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Klær, Duplo, Little People, ball, puslespill, bøker, dukke, dukkevogn, dukkeseng, liten stol til å sitte i, akebrett, trehjulssykkel. Anonymous poster hash: eb14d...977
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Slenger meg på her jeg også. Har en liten gutt som fyller 1år i oktober, og han har alt mulig. Kjekt å arve ting, men det gjør det så vanskelig når folk spør hva vi ønsker til bursdagen hans... Anonymous poster hash: 1c87a...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå