Gå til innhold

Liker dere å ligge på stranden alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Anonymous poster hash: 535bc...87c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke å ligge pal og sole meg punktum. Prøvde å sole meg på terrassen her mens babyen sover inne i deilig aircondition men får jo helt spader. Takke meg til å vase rundt på stranda med bøtter, spader og eldste sønnen :)

Skrevet

Jeg har ingenting imot å ligge alene på stranden, men det kan jo fort bli kjedelig :) 

Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Ei god bok, behagelig solstol/-seng, drikke og noe og tygge i..Så kan jeg slappe av, bade litt og kose meg leeeeeeenge.....Men lurer på når DEN anledning byr seg igjen....Ikke det, barna er nå såpass trygge og gode nok svømmere til at de bader alene der vi er på stranda,- så jeg kan godt lese og slappe LITT av,- men man må jo liksom se etter de nå og da UANSETT...Synes jeg da :) Så jeg får ikke "suppen" min, som jeg kunne ta når jeg dro alene :) Eller det og bare "forsvinne" helt inn i boka,- helt til den var lest ferdig...Sukk!

Anonymous poster hash: cd3cb...8d4
Skrevet

Har jeg aldri prøvd :P Høres jo egentlig herlig ut! Men jeg har alltid med meg noen, om det er mannen og ungene eller venner.

Skrevet

Som i uten barn? Ja!! Men bare en times tid, begynner fort å kjede meg. Syns det er grusomt kjedelig å sole meg.

Anonymous poster hash: 81861...350

Skrevet

Hvis jeg er helt alene, ja. På en strand med masse andre mennesker er det kjedelig å ikke ha med selskap, for da får man uansett ikke fred og ro.

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) meg, ukeblader, solkrem og leskende drikke. Det hadde vært snadder. Men om noen år så er jeg der igjen ♥

Skrevet

ikke på stranden men på svaberget JAAAAA. 

Anonymous poster hash: 97805...caf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...