Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 De selger et på mimmis nå som ser veldig bra ut. Slippe å styre med teltstenger osv Anonymous poster hash: 7d608...71c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Europris. Uv 50, slår seg opp "automatisk", ingen teltstenger. Plass til to voksne liggende, så om du bruker det til baby kan du ligge å amme diskret på stranda Anonymous poster hash: 1f6b8...bd5
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Hva gjorde vi før, da dette ikke fantes???? Fikk barna virkelig tusle rundt i de dødsfarlige solstrålene? Overlevde de eller var det mange som omkom etter en dag på stranda? Hva med de små babyene? Døde de der de lå under en liten parasoll eller i skyggen av en solseng eller stol? Merkelig at ikke menneskeheten har dødd ut allerede med alle disse livsfarene som truer. Anonymous poster hash: c564f...674
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Hva gjorde vi før, da dette ikke fantes???? Fikk barna virkelig tusle rundt i de dødsfarlige solstrålene? Overlevde de eller var det mange som omkom etter en dag på stranda? Hva med de små babyene? Døde de der de lå under en liten parasoll eller i skyggen av en solseng eller stol? Merkelig at ikke menneskeheten har dødd ut allerede med alle disse livsfarene som truer. Anonymous poster hash: c564f...674 Morfar ble født i 1921 og hans foreldre brukte å sette opp stokker eller pinner med tøy rundt for å skjerme barna for sola. Morfar og mormor gjorde det samme med mamma og søstrene da de var små. De gjorde det for oss igjen (jeg er født på 70-tallet). De hadde sine metoder før i tiden også Anonymous poster hash: cff3a...61a
Gjest Julia1984 Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 Hva gjorde vi før, da dette ikke fantes???? Fikk barna virkelig tusle rundt i de dødsfarlige solstrålene? Overlevde de eller var det mange som omkom etter en dag på stranda? Hva med de små babyene? Døde de der de lå under en liten parasoll eller i skyggen av en solseng eller stol? Merkelig at ikke menneskeheten har dødd ut allerede med alle disse livsfarene som truer. Anonymous poster hash: c564f...674 Vi hadde ikke datamaskiner, mobiltelefoner etc før i tiden heller? Hvordan overlevde vi? Barn ble ikke sikret i bil, det fantes ikke sykkelhjelm..... Du vet st verden utvikler seg? Vi finner opp nye mer lettvinte løsninger?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #9 Skrevet 26. juli 2013 Hva gjorde vi før, da dette ikke fantes???? Fikk barna virkelig tusle rundt i de dødsfarlige solstrålene? Overlevde de eller var det mange som omkom etter en dag på stranda? Hva med de små babyene? Døde de der de lå under en liten parasoll eller i skyggen av en solseng eller stol? Merkelig at ikke menneskeheten har dødd ut allerede med alle disse livsfarene som truer. Anonymous poster hash: c564f...674 Mine foreldre hadde levegg i stoff med deg på stranda når vi var små. Er det noe verre å ha med seg uv telt enn å drasse på en parasoll Anonymous poster hash: d4bba...316
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #10 Skrevet 26. juli 2013 Hva gjorde vi før, da dette ikke fantes???? Fikk barna virkelig tusle rundt i de dødsfarlige solstrålene? Overlevde de eller var det mange som omkom etter en dag på stranda? Hva med de små babyene? Døde de der de lå under en liten parasoll eller i skyggen av en solseng eller stol? Merkelig at ikke menneskeheten har dødd ut allerede med alle disse livsfarene som truer. Anonymous poster hash: c564f...674 Jeg tror ikke det var så vanlig å reise på stranden med barn under året faktisk, i følge svigermor som er 83 år skulle barn nærmest litt reivet i vugga inne i skyggen første leveåret Hun slutter aldri å forundre seg over alt et lite barn er med på, hvordan det blir kledd, hvor stort og oppvakt det virker, i forhold til når hun hadde barn... Da jeg var liten (født på begynnelsen av 70-tallet) var foreldrene mine på steder hvor det var skygge i skogkanten og la meg på et pledd der, hadde med parasoll eller satte opp en levegg i nydelig oransj-stripet lerretsstoff (jada, har bilder). Anonymous poster hash: 405ab...ff4
siljeas Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #11 Skrevet 28. juli 2013 tusen takk for svar fant et til slutt og begge jentene elsket det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå