Gå til innhold

åpent telt til barn som man bruker på stranden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt det i bergen/os?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte et lite slikt til 149,- på Europris :)

Skrevet

De selger et på mimmis nå som ser veldig bra ut. Slippe å styre med teltstenger osv :)

Anonymous poster hash: 7d608...71c
Skrevet

jeg kjøpte vårt  på Ellos

Skrevet

Europris. Uv 50, slår seg opp "automatisk", ingen teltstenger. Plass til to voksne liggende, så om du bruker det til baby kan du ligge å amme diskret på stranda :)

Anonymous poster hash: 1f6b8...bd5

Skrevet

Hva gjorde vi før, da dette ikke fantes???? Fikk barna virkelig tusle rundt i de dødsfarlige solstrålene? Overlevde de eller var det mange som omkom etter en dag på stranda? Hva med de små babyene? Døde de der de lå under en liten parasoll eller i skyggen av en solseng eller stol?

Merkelig at ikke menneskeheten har dødd ut allerede med alle disse livsfarene som truer.

Anonymous poster hash: c564f...674
Skrevet

Hva gjorde vi før, da dette ikke fantes???? Fikk barna virkelig tusle rundt i de dødsfarlige solstrålene? Overlevde de eller var det mange som omkom etter en dag på stranda? Hva med de små babyene? Døde de der de lå under en liten parasoll eller i skyggen av en solseng eller stol?

Merkelig at ikke menneskeheten har dødd ut allerede med alle disse livsfarene som truer.

Morfar ble født i 1921 og hans foreldre brukte å sette opp stokker eller pinner med tøy rundt for å skjerme barna for sola. Morfar og mormor gjorde det samme med mamma og søstrene da de var små. De gjorde det for oss igjen (jeg er født på 70-tallet).

De hadde sine metoder før i tiden også :)

Anonymous poster hash: cff3a...61a

Gjest Julia1984
Skrevet

Vi hadde ikke datamaskiner, mobiltelefoner etc før i tiden heller? Hvordan overlevde vi?

Barn ble ikke sikret i bil, det fantes ikke sykkelhjelm.....

Du vet st verden utvikler seg? Vi finner opp nye mer lettvinte løsninger?

Skrevet

Mine foreldre hadde levegg i stoff med deg på stranda når vi var små.

Er det noe verre å ha med seg uv telt enn å drasse på en parasoll

Anonymous poster hash: d4bba...316

Skrevet

Jeg tror ikke det var så vanlig å reise på stranden med barn under året faktisk, i følge svigermor som er 83 år skulle barn nærmest litt reivet i vugga inne i skyggen første leveåret ;) Hun slutter aldri å forundre seg over alt et lite barn er med på, hvordan det blir kledd, hvor stort og oppvakt det virker, i forhold til når hun hadde barn...

Da jeg var liten (født på begynnelsen av 70-tallet) var foreldrene mine på steder hvor det var skygge i skogkanten og la meg på et pledd der, hadde med parasoll eller satte opp en levegg i nydelig oransj-stripet lerretsstoff (jada, har bilder).

Anonymous poster hash: 405ab...ff4

Skrevet

tusen takk for svar :D fant et til slutt :) og begge jentene elsket det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...