Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Jeg er på hytten og har kjøpt hjemme farge. Det er ikke lurt å farge håret i rent vann så jeg valgte å ikke vaske håret i morges, men håret er jo fullt i salt fra sjøbading. Vil det gjøre at fargen ikke sitter? Anonymous poster hash: 25d45...b64
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Jeg tar da alltid farge i nyvasket, vått hår? Både hos frisør og hjemme. Har aldri hørt noe annet jeg.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Noen hjemmefarger skal i tørt hår. Jeg ville rett og slett ringt en frisør og spurt dessuten blir jo ikke håret nødvendigvis rent om du bare skyller det i ferskvann? For å få ut litt salt?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Fargen sitter bedre når det ikke er rent. Hi Anonymous poster hash: 25d45...b64
Caramellosmile Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Dusje i dag og farge håret i kveld ville jeg ha gjort, uten å ha noe i det (verken saltvann eller produkter) i mellomtiden Du må evt. la fargen sitte litt lenger i, men dette ser du an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå