Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Ble det slettet eller er det bare forsvunnet nedover? Leste ikke alt men lenge var det saklig i alle fall, kanskje det sporet av..? Anonymous poster hash: e2238...438
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Tydeligvis, jeg trykket nettopp på et varsel om at noen hadde likt et innlegg, og fikk beskjed om at jeg ikke har tilgang til emnet... Helt latterlig hvordan det slettes innlegg over en lav sko på dette forumet Anonymous poster hash: df287...b5c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Det Jagland-inlegget? Sto jo så mye rart der, så det skjønner jeeg got. Visste ikke at han var sååå gæren Anonymous poster hash: e02c7...64b
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Utøya-båten... Anonymous poster hash: df287...b5c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Det hadde vært fint om det ble begrunnet. Ut ifra det jeg leste var alt ok, i alle fall på de første to sidene. Synd hvis det slettes bare for å hindre diskusjon, men forståelig dersom det dreier seg om personhets og usakligheter. HI Anonymous poster hash: e2238...438
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Moderatorene mente vel det var hets av en eller annen slag da. Vi vet jo at modereringen er inne går litt over stokk og stein. Jeg synes ikke det var noen grunn til å slette innlegget, det må jo være lov til å stille kritiske spørsmål. Moderatorene burde heller fjerne eventuelle ufine svar og la resten stå. Det blir for dumt å slette hele tråden. Enda dummere er det når det bare slettes uten at gis en grunn til hvorfor Anonymous poster hash: 99407...305
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Moderatorene mente vel det var hets av en eller annen slag da. Vi vet jo at modereringen er inne går litt over stokk og stein. Jeg synes ikke det var noen grunn til å slette innlegget, det må jo være lov til å stille kritiske spørsmål. Moderatorene burde heller fjerne eventuelle ufine svar og la resten stå. Det blir for dumt å slette hele tråden. Enda dummere er det når det bare slettes uten at gis en grunn til hvorfor Anonymous poster hash: 99407...305 Det ble en ganske stygg og usaklig kritikk etter hvert. Jeg forstår godt at det ble sletter. Nå ba jeg bare om at de ryddet ut de verste inleggene da jeg raporterte det, men helt greit for meg at de slettet hele. Anonymous poster hash: 46843...eeb
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 Moderatorene mente vel det var hets av en eller annen slag da. Vi vet jo at modereringen er inne går litt over stokk og stein. Jeg synes ikke det var noen grunn til å slette innlegget, det må jo være lov til å stille kritiske spørsmål. Moderatorene burde heller fjerne eventuelle ufine svar og la resten stå. Det blir for dumt å slette hele tråden. Enda dummere er det når det bare slettes uten at gis en grunn til hvorfor Anonymous poster hash: 99407...305 Det ble en ganske stygg og usaklig kritikk etter hvert. Jeg forstår godt at det ble sletter. Nå ba jeg bare om at de ryddet ut de verste inleggene da jeg raporterte det, men helt greit for meg at de slettet hele. Anonymous poster hash: 46843...eeb Da har jeg tydeligvis gått glipp av noe. Hadde huket av for varsel, men så ikke noe som jeg synes var så ille ihvertfall Anonymous poster hash: 99407...305
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #9 Skrevet 26. juli 2013 Moderatorene mente vel det var hets av en eller annen slag da. Vi vet jo at modereringen er inne går litt over stokk og stein. Jeg synes ikke det var noen grunn til å slette innlegget, det må jo være lov til å stille kritiske spørsmål. Moderatorene burde heller fjerne eventuelle ufine svar og la resten stå. Det blir for dumt å slette hele tråden. Enda dummere er det når det bare slettes uten at gis en grunn til hvorfor Anonymous poster hash: 99407...305 Det ble en ganske stygg og usaklig kritikk etter hvert. Jeg forstår godt at det ble sletter. Nå ba jeg bare om at de ryddet ut de verste inleggene da jeg raporterte det, men helt greit for meg at de slettet hele. Anonymous poster hash: 46843...eeb Jeg tror jeg var en av de siste som svarte og syns ikke det var veldig stygg kritikk..greit noen drev med litt personhets. Men lurer på hvordan du mener kritikken var usakelig... Anonymous poster hash: 06392...5fc
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #10 Skrevet 26. juli 2013 Moderatorene mente vel det var hets av en eller annen slag da. Vi vet jo at modereringen er inne går litt over stokk og stein. Jeg synes ikke det var noen grunn til å slette innlegget, det må jo være lov til å stille kritiske spørsmål. Moderatorene burde heller fjerne eventuelle ufine svar og la resten stå. Det blir for dumt å slette hele tråden. Enda dummere er det når det bare slettes uten at gis en grunn til hvorfor Anonymous poster hash: 99407...305 Det ble en ganske stygg og usaklig kritikk etter hvert. Jeg forstår godt at det ble sletter. Nå ba jeg bare om at de ryddet ut de verste inleggene da jeg raporterte det, men helt greit for meg at de slettet hele. Anonymous poster hash: 46843...eeb Jeg tror jeg var en av de siste som svarte og syns ikke det var veldig stygg kritikk..greit noen drev med litt personhets. Men lurer på hvordan du mener kritikken var usakelig... Anonymous poster hash: 06392...5fc Er enig med deg. De burde ryddet i tråden, ikke slettet hele Anonymous poster hash: 99407...305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå