Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Skal ordne pass til barna og tenkte å gjøre dette uten pappaen. Ser på nettet at der ligger fullmaktskjema, men vi har ingen mulighet til å få printet det ut. Kan han skrive en fullmakt for hånd, og så tar jeg med hans legitimasjon i tillegg? Eller godtar de kun de fullmaktskjemaene evt personlig oppmøte? Anonymous poster hash: 82f07...d41
HvittHus Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Far må møte på politistasjonen for å vise legitimasjon og da kan han skrive fullmakten der.
Gjest Morn du Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Far må ikke møte på politistasjonen. Vil tro at det går fint å skrive det for hånd, ring og hør med de.
mamma_til_gutt Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Jeg skrev for hånd og hadde kopi sv legitimasjon. Det holder i alle fall hos oss.
HvittHus Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Far må ikke møte på politistasjonen. Vil tro at det går fint å skrive det for hånd, ring og hør med de. Det er tydeligvis forskjellige regler der ute for mannen min måtte møte personlig for å vise leg, samt skrive fullmakt. Men på politiets hjemmeside står det noe annet, så da får ts sjekke med sitt politidistrikt hva som er regelen der. https://www.politi.no/tjenester/pass/barn_og_pass/
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Jeg tror vi brukte håndskrevet fullmakt sist, men legitimasjonen måtte være i orginal. Anonymous poster hash: b9f6f...ed6
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Jeg tror vi brukte håndskrevet fullmakt sist, men legitimasjonen måtte være i orginal. Anonymous poster hash: b9f6f...ed6 Er det lenge siden? De er veldig serviceinnstilt der vi skal. Takk til dere som har svart :-) Anonymous poster hash: 82f07...d41
MissZanta Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 Gjorde i slutten av juni. Fullmakt skriv på data/hånd med kopi av førerkort foran og bak med underskrift og hans pass. Gjekk helt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå