Gå til innhold

Jeg har fire kusiner som heter

Anbefalte innlegg

Skrevet

En søskenflokk med gamle damer her heter Ada, Beda, Ceda og Dora. Og ja, de kom i den rekkefølgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En søskenflokk med gamle damer her heter Ada, Beda, Ceda og Dora. Og ja, de kom i den rekkefølgen.

Trøndelag? Der er det vel en femte som heter Elsa?

Anonymous poster hash: a3cd1...3fa

Skrevet

Hva med Maren, Martin, Marte, Mads, Mona, Milly, Mina og Morten :D

Anonymous poster hash: d767b...677

Skrevet

Så søtt :) Men de skulle forsatt i samme tralten og kalt neste Allie, Ellie, Sallie (ser at det ikke var aktuelt da) eller lignende :)

Anonymous poster hash: 18371...fff

Skrevet

Trøndelag? Der er det vel en femte som heter Elsa?

ja :) det kan hende ja. Jeg kjenner bare datteren av en av dem. Holdt på å le meg ihjel da hu fortalte hva de hette :)

Skrevet

Naboen har disse navna på barna sine:

Oda Kristine

Ida Kristina

Ola Kristian

Anonymous poster hash: 4a5c9...ae5

Skrevet

Trøndelag? Der er det vel en femte som heter Elsa?Anonymous poster hash: a3cd1...3fa

ja :) det kan hende ja. Jeg kjenner bare datteren av en av dem. Holdt på å le meg ihjel da hu fortalte hva de hette :)

Jeg hadde tenkt å legge inn det samme, kan jo ikke være to eldre søskenflokker som heter det ;)

Er i fjern slekt med mannen min ;)

Skrevet

*fnis*

Jeg kjenner en søskenflokk som heter Sally, Gudrun, Ragna, Torbjørg og Aslaug. Sally er liksom i en litt annen kategori...

Anonymous poster hash: 19be2...24b

Skrevet

Jeg vet om et søskenpar som heter Alva og Alvar,litt dårlig fantasi? Men tanta og onkelen din hadde jo valgt tøffe navn selv om de var så like! Synes faktisk at det var ganske stilig :)

Ellers vet jeg om:

Per,Gustav,Torill,Olaug og Leander..de fire første er oppkalt etter besteforeldre og den siste har jeg ingen anelse om hvorfor heter Leander..passer ikke særlig bra..

Bea og Lea

Henrik og Hedvig

Skrevet

Trøndelag? Der er det vel en femte som heter Elsa?Anonymous poster hash: a3cd1...3fa
Jeg hadde tenkt å legge inn det samme, kan jo ikke være to eldre søskenflokker som heter det ;)

Er i fjern slekt med mannen min ;)

Hehe..tviler på at det finnes flere. :)

Skrevet

Severine 

Tomine

Oline

3 søstre...

Anonymous poster hash: 666ce...72f
Skrevet

o

Hollie, Nellie, Millie og Lillie. Nå kommer en femte jente som skal hete Jennie.

Synes det begynner å bli litt komisk.

(ikke norske)

Anonymous poster hash: a67c1...361

Så fine navn, men hvor for ikke følge opp med Sallie? :)

Jeg synes også det var rart at de "sviktet" ll-en!

Skrevet

*fnis*

Jeg kjenner en søskenflokk som heter Sally, Gudrun, Ragna, Torbjørg og Aslaug. Sally er liksom i en litt annen kategori...

Anonymous poster hash: 19be2...24b

Sally passet vel ikke helt sammen med de "heilnorske" navnene :D Amerikansk far...??

Skrevet

Har hørt om en brødreflokk (for 100 år siden, da, de lever ikke lenger nå) som het Abraham, Isak, Jakob og......

.....Kjell.

Stakar Kjell ;)

Haha... han må jo ha vært laget i synd :D

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor de svikter llie til sistemann. Kan ha sammenheng med at de ikke fant noe de likte så godt. :) Sally, Ally og Ellie er tatt av noen andre. :)

Skrevet

Vet om noen søsken som heter

Claus Ingar

Christoffer robin

Connie alice

Cynthia Elisif(usikker på stavinga der ja)

Celine (hun har å et navn til)

Anonymous poster hash: c74d3...6d3

Skrevet

Mange morsomme kombinasjoner. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...