Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Han var ute på byen med et par kompiser. Mannen min er kjekk, og får stadig komplimenter og tilbakemelding på dette. Kompisen hans skulle ha med en dame hjem (han er singel), og hun hadde da en venninne. Denne venninnen ville også være med, da med mannen min. Han sa hun var veldig pågående og ga seg ikke. Spurt om hvorfor ikke, for kun ville ha den store kuken hans, var sitatet hans. Nei, jeg er gift. Det er ikke aktuelt, hadde han svart. Han måtte slutte å prate til henne og i det hele tatt ikke svare henne noe mer, for å få henne vekk. Øyeblikket etter var hun all over en annen fyr, like pågående. Hva er det med sånn damer da? Så flaut og ydmykende det må være å oppføre seg så billig! Anonymous poster hash: b7dd5...cc6
Elsker livet Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Det er synd, men vi har vel forskjellige grenser for akseptabel oppførsel. Det er også mulig hun hadde hatt litt bedre dømmekraft om hun var edru. Forhåpentligvis vokser hun opp og får en bedre moral etterhvert som hun blir eldre.
klg,2 boys now:) Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Sånne damer forstår aldri hvorfor de ikke får seg noe mann.har noen bekjente som var sånn.satt og klaget på at ingen mann ville ha de.jeg sa d rett ut lukk bena og du vil få deg en mann som er verdt og beholde og ganske riktig.ingen menn liker sånne damer
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 eeeeeeeeesj sånne damer er så ekkle!!!! får helt gåsehud av sånne damer som driter i om mannen er i et forhold og klenger seg på dem. fyyyysj<!!! godt du har en snill mann som forteller deg dette og holdt seg vekke:) Anonymous poster hash: 111ce...b3a
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Jeg synes litt synd på sånne damer, og jeg tror det er noe feil ved mange av dem. De kan ha opplevd noe traumatisk, ha ekstremt lav selvfølelse og faktisk ikke ha noen som helst idé om hvordan de kan finne kjærlighet. Trist. Anonymous poster hash: 1604f...6c1
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Er mange menn som oppfører seg som dette også. De er gjerne fulle og kåte. Kan det samme gjelde for damene tro? Anonymous poster hash: a7e7d...f3a
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 (endret) Er mange menn som oppfører seg som dette også. De er gjerne fulle og kåte. Kan det samme gjelde for damene tro? Anonymous poster hash: a7e7d...f3a Ja, det tror jeg så absolutt. De mennene som var sånn på byen før, fikk jo et stempel selv om de var menn. De var bare slitsomme og det var nesten slik at man ikke måtte se på dem i det hele tatt. Virkelig overse dem. For ellers så var de som igler Det forundret meg veldig at de aldri tok et hint liksom Tragisk oppførsel både for kvinner og menn. Endret 26. juli 2013 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 Mannen din har nok vært borti henne, HI. Anonymous poster hash: f6088...251
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #9 Skrevet 26. juli 2013 Mannen din har nok vært borti henne, HI. Anonymous poster hash: f6088...251 Ha ha ha, nei det har han nok ikke du Anonymous poster hash: b7dd5...cc6
Gjest meg&mini Skrevet 26. juli 2013 #10 Skrevet 26. juli 2013 Mannen din har nok vært borti henne, HI. Anonymous poster hash: f6088...251 TYPISK svar. Så den der komme.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #11 Skrevet 26. juli 2013 Mannen din har nok vært borti henne, HI.Anonymous poster hash: f6088...251 Ha ha ha, nei det har han nok ikke du Anonymous poster hash: b7dd5...cc6 HA HA HA, det har han nok du Anonymous poster hash: f6088...251
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #12 Skrevet 26. juli 2013 Jeg synes litt synd på sånne damer, og jeg tror det er noe feil ved mange av dem. De kan ha opplevd noe traumatisk, ha ekstremt lav selvfølelse og faktisk ikke ha noen som helst idé om hvordan de kan finne kjærlighet. Trist. Anonymous poster hash: 1604f...6c1 Dette stemmer på den dama jeg kjenner. Synd i henne. Anonymous poster hash: f8c01...326
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå