Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Prøver å finne ut hvordan vi best løser opplegget med mammaperm og pappaperm når samboer jobber offshore 4/4! Min permisjon er ferdig i april neste år, men jeg tenker å ta 3 mnd ulønnet permisjon fra jobb, så jeg kan være hjemme til barnet skal begynne i barnehagen. Men hvordan gjør vi det når samboer skal ta ut sin permisjon? Han må jo dele den opp slik at han tar den på friturene. Jeg blir jo også hjemme samtidig - men hvordan gjør jeg det med tanke på NAV: må jeg si fra for hver gang, de mnd samboer er hjemme, slik at min permisjon da blir stoppet, og så starter den igjen når samboer drar på sjøen...? Uff, dette ser jeg ble bare surrete å spørre om.. sikkert ingen som skjønte hva jeg mener... eller?? Anonymous poster hash: e1170...9b1
<3 2G <3 Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Skjønner hva du spør om, men tror du får best hjelp om du stikker på NAV en tur å snakker med som jobber med det.
DaTuMa Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Han kan jo ikke ta ut permisjon når han har fri uansett, han må ha perm når han skulle jobbet. Du kan ta ut gradert perm og jobbe når han er hjemme. Eller du kam ha ulønnet perm når han er hjemme. Du må søke utsettelse for hver peripde, mem kan søke om alle periodene på samme skjema. Er ihvertfall ca sånn vi skal gjøre det. Men snakk med de på Chatten på nav. Ta kopi av samtalen så du har bevis til senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå