Gå til innhold

Flere her med VELDIG aktiv baby (i magen)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bevegelse her nesten hele dagen.

Jeg vet vi skal bekymre oss for når babyen sparker lite, men når de sparker hele tiden?

Anonymous poster hash: 3088f...1fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her varierer det noe, en dag hele dagen og andre dager noe roligere. Tror det er helt normalt:) så lenge vi kjenner noe så tar eg det som ett godt tegn.

Skrevet

Her er baby veldig rolig. Kjenner bare noe morgen, kveld og når jeg akkurat har spist.. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min siste og var utrolig aktiv, men alt var flott :)

Skrevet

Førstemann var veldig aktiv, de to neste roligere. Alt normalt med alle. Viste seg bare å være en veldig aktiv gutt! :)

Anonymous poster hash: a8960...ef3

Skrevet

JA!

Husker det godt.....var myyye aktivitet. Var ofte på ctg pga begynnende sv.skapsforgiftning, og husker sykepleierne reagerte på at hun var så aktiv :D

Hele magen forskjøv seg i alle retninger, var redd jeg skulle sprekke :o Synes faktisk det var litt skummelt til tider :P

Vet ikke om det har noe sammenheng, men hun var ganske urolig som baby, mye våken. Hun er nå snart 2 år, er meget viljesterk og en veldig aktiv jente....  :)

Anonymous poster hash: 66119...a41
Skrevet

Begge mine har vært veldig aktive i magen og også veldig aktive utenfor magen.

Jeg fikk beskjed av legen begge ganger at det bare var positiv med mye aktivitet i magen, man trenger ikke være bekymret for det.

Skrevet

Tusen takk for at dere svarer:)

Førstemann var veldig aktiv i magen og var en veldig rolig baby på utsiden. Var bare ikke i nærheten så aktiv som denne babyen. Det er nesten konstant spark og bevegelse.

Anonymous poster hash: 3088f...1fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...