Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 På mat, pleieprodukter til store og små, klær (høst,vinter) og leker? Anonymous poster hash: 83d95...d6a
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Name It på Torget har iallefall hatt salg (hang fremdeles oppe lapper i går), men vet ikke hvor mye det er igjen. Så litt er det nå, men det er ikke supersalgdager så vidt jeg vet. Anonymous poster hash: 8fc8c...049
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Name It på Torget har iallefall hatt salg (hang fremdeles oppe lapper i går), men vet ikke hvor mye det er igjen. Så litt er det nå, men det er ikke supersalgdager så vidt jeg vet. Anonymous poster hash: 8fc8c...049 Hmm.. så rart. Føler det er storsalg alle andre steder. Håper jeg finner noen gode tilbud på coop obs hypermarked iallefall Anonymous poster hash: 83d95...d6a
<3 2G <3 Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Salg er det over alt for tiden, men om du finner det du vil ha vet jeg ikke. Synes ikke det er så mye tilbud på obs nå,en på masse butikker på CS.
klg,2 boys now:) Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Mye salg men det er vår sommer klærene ikke salg på høst vinterklær.obs har alltid tilbud på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå